Скутерист знає: в моторі є штуковина під назвою поршень, це чи не головна деталь. Зноситься він - «табуретка» повзе, а не їде. Ясно: старому поршню пора на спочинок. Питання в тому, чиєї «випічки» встановити новий?
Якщо мотор «табуретки» раптом затих, проведіть перевірку № 1: в баку є бензин? Коли є, шукайте «засідку» в системі запалювання. Завжди хочеться вірити в найпростіше - «вмерла» свічка.
Чи так важливо дотримуватися правильного тиску в шинах, чим його вимірювати, як часто підкачувати, які наслідки можуть бути при управлінні скутером на спущених покришках? Ці основні правила важливо знати, хоча ми часто не надаємо цьому особливого значення.
На АЗС можна залити в бак якусь бурду: в бензині можуть виявитися речовини, якими підвищують октанове число палива - тетраетилсвинець (він отруйний для людини) або фероцени (вони за лічені кілометри угроблять свічки). А в газі не буває ні того, ні іншого.
Двигуни для китайських скутерів можуть бути двотактними і чотиритактними. Всі вони виробляються безпосередньо в Китаї заводом виробником скутерів або під замовлення від сторонньої компанії. Зазвичай, розробкою чогось нового ніхто там не займається, так як це дорого, довго і вимагає знатних умів, яких в цій країні не зовсім багато.
Багато хто з нас їздять на моторолерах, але от як влаштований і працює двигун внутрішнього згоряння (далі ДВЗ), який приводить в рух Вашу двоколісну техніку, знає не кожен. А от добре знаючи всі принципи роботи ДВС, Ви зможете швидко і правильно діагностувати його неполадки. Та й взагалі, в ознайомлювальних цілях знання принципів роботи не завадить.
Проблема плаваючого холостого ходу завжди актуальна і часто вирішити її досить складно. Зазвичай, вихід може бути і простий, наприклад, в деяких випадках, досить замінити свічку і проблема вирішується, але дуже часто існує ряд дрібних дефектів і недоліків.
Причини поганого запуску холодного двигуна скутера вже розглядалися в цій статті, де докладно були описані всі можливі несправності та методи їх вирішення. Що ж робити, якщо скутер не заводиться або заводиться важко вже після прогрівання, коли двигун гарячий? Давайте розглянемо можливі неполадки докладніше.
У даній статті описана послідовність зняття і установки варіатора і автоматичного зчеплення моторолера Suzuki Sepia (а також Suzuki Sepia ZZ, Suzuki Adress та інших з подібним двигуном.