Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
» »

Чи так важливо дотримуватися правильного тиску в шинах, чим його вимірювати, як часто підкачувати, які наслідки можуть бути при управлінні скутером на спущених покришках? Ці основні правила важливо знати, хоча ми часто не надаємо цьому особливого значення. Яку покришку вибрати для скутера.

Насправді, ви повинні перевіряти тиск перед кожною поїздкою, не обов'язково манометром, хоча б просто, на око, елементарно натиснувши всією вагою свого тіла на сидіння, перевірте, чи немає значно спущеного колеса. Покришка могла проколотися або отримати будь-які інші пошкодження під час вашої останньої поїздки. Якщо це так, то обов'язково усуньте прокол, в разі, якщо цього зробити вручну ви не можете, підкачайте колесо трохи більше рекомендованої норми і вирушайте в шиномонтаж.

Іноді, при накачуванні шин, ми навіть не замислюємося про норми, які повинні дотримуватися. Так, при низькому тиску, значно збільшується споживання палива, кардинально змінюється керованість, скутер починає «виляти». Насправді, така поведінка техніки дуже небезпечна, і ви не повинні допускати таких явищ. До всього іншого, значно зменшується ресурс самої покришки і протектора. Є шанс розбортування, якщо це безкамерка. У такому випадку, ви не зможете накачати колесо, навіть якщо взяли з собою насос. Збільшений тиск в шинах також має свої негативні впливи як на керованість, так і на знос. При цьому, точка зчеплення скутера із землею зменшується, і найменша нерівність на дорозі може призвести до падіння.

Надмірний тиск також несе шкоду підвісці скутера, яка бере при цьому на себе майже весь удар від наших доріг. Страждають підшипники рульової колонки і коліс, зменшується ресурс сайлентблоків двигуна і амортизаторів.

Зверніть увагу, що манометр повинен бути справним. Зустрічалися дуже багато випадків, коли китайські шкали показували абсолютно неадекватні значення. Тому, перш ніж купити такий інструмент, перевірте його на точність, порівнявши з 100% справним.

post-9054-1307690682,23.jpg (450×399)

На кожній шині ви можете знайти рекомендований тиск, якого і слід дотримуватися. Зазвичай, це 2 атм ззаду і 1,75 атм спереду.

Якщо ви експлуатуєте скутер взимку, тоді бажано трохи зменшити тиск. Врахуйте також, що при русі, покришка нагрівається, і ці самі атмосфери, які ви заміряли перед поїздкою, трохи збільшаться. Звідси рекомендовано перевіряти заміри на холодну. У холодну ж пору року, показник падає, але і покришки «дубіють».

Рекомендований тиск в шинах деяких розмірів

Розмір коліс

Тиск в шинах, зпереді/ззаді, кгс/см2

Нормальне навантаження Повне навантаження
100/60-10 2,2/2,3 2,3/2,4
130/60-13 1,8/2,0 2,0/2,2
130/70-12 2,2/2,3 2,3/2,4
120/70-12 2,25/2,3 2,3/2,4
110/70-12 2,2/2,3 2,3/2,4
120/80-12 1,8/2,0 2,0/2,2
130/70-10 1,8/2,0 2,0/2,2
100/90-10 1,9/2,1 2,0/2,2
120/90-10 1,8/2,0 2,0/2,2
130/90-10 1,9/2,1 2,0/2,2
3,0х10 1,75/2,0 2,0/2,1
3,50х10 4PR 2,5/2,5 2,6/2,6
>
Категорія: Обслуговування скутера - Настройка регулировка своими руками карбюратора и клапанов скутера | Додав: ()
Переглядів: 4085 | Теги: Колеса та шини | Рейтинг: 5.0/1