Головна » Все про скутери » Ремонт скутера своими руками - Ремонт двигателя пластика карбюратора скутеров |
У двотактному двигуні масло згоряє з бензином, від чого залишається нагар на днищі поршня і голівці циліндра, а також у випускному вікні циліндра. Звідси і зниження потужності, і проблеми з роботою на холостих. Не можна не врахувати і забитий глушник скутера, але в даній статті мова піде саме про зняття нагару з поршня і головки циліндра. Для чого це потрібно? Нагар сприяє закоксованості кілець, нагар зменшує камеру згоряння, падає потужність, через те що та частина в камері згоряння, яка повинна при вибуху бензину відштовхувати вибухову хвилю, поглинає частину енергії. Так само нагар не дає розкрутитися двигуну до максимальних обертів, встановлених комутатором, і двигун душиться ще сильніше. Зазвичай при їзді на більшій швидкості, нагар згорає в камері сам, і відшаровується, відбувається так зване самоочищення двигуна, але буває, що цього не відбувається. Відбутися це може і через низку факторів:
У деяких випадках після чистки від нагару двигуна, ви можете не впізнати свій скутер. Прибрати нагар слід на початку дерев'яним або пластиковим предметом, щоб не подряпати поршень, далі слід зачистити його ганчіркою, змоченою в бензині. Наждачкою тут не вийде, так як днище поршня має не гладку поверхню, а злегка шорстку, і, якщо ви не збираєтеся надалі його полірувати, то на цьому слід зупинитися, не забувши почистити головку циліндра.
Але якщо ви все ж вирішили полірувати поршень, для ще більшої віддачі, тоді повністю зчісують цю нерівність наждачкою, а потім поліруємо днище поршня і головку циліндра, але це під руку не всім, тому якщо ви не займалися нічим подібним раніше, раджу зупиниться на першому варіанті. Деякі фото з очищення та полірування поршня і головки циліндра на фото.
>
| |
Переглядів: 2517 | | |