Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
» »

Часто можна зустріти ситуацію, коли прогрітий двигун скутера працює нормально, але на холодну виникають проблеми, завести його стає вкрай важко, а в деяких випадках, неможливо. При цьому ви не зможете завести скутер ні електростартером, ні кікстартером.

В даному випадку, зазвичай проблема криється в системі запалювання або в системі живлення. Обидві поломки вимагають серйозної уваги і притримування чітких інструкцій, які я зроблю нижче.

Так як найбільш часто проблема криється саме в системі запалювання, розглянемо цей пункт докладніше. Після нього перейдемо до системи живлення.

Скутер не заводиться через проблеми в системі запалювання

Для початку, викручуємо свічку і розглядаємо електроди, якщо вони розплавлені або мають будь-які дефекти, замінюємо свічку на нову.

Якщо ж свічка мокра, обов'язково витягуємо її з ковпачка і висушуємо, я наприклад це роблю на газовій плиті. Тепер вставляємо назад в ковпачок і перевіряємо наявність іскри.

Як перевірити наявність іскри на скутері

Для цього необхідно прикласти свічку до неокрашенної частини двигуна, зазвичай до циліндра, і прокрутити колінвал за допомогою електростартера або кіка. Перед цією справою не забуваємо включити запалювання скутера. Не варто перевіряти іскру голими руками,обов'язково слід захистити себе спеціальними товстими гумовими рукавичками або шматком гуми.

spark-plug.jpg (400×284)

Ще один момент, який слід врахувати, свічку необхідно тримати подалі від свічкового отвору в голівці циліндра, так як звідти може бризнути бензин і спалахнути. У моїй практиці такого не траплялося, але рекомендаціями нехтувати не варто. При різкому прокручуванні колінвалу в свічці повинна пробігати іскра синього кольору, досить потужна і постійна. Якщо іскри немає, або вона жовтого кольору і з'являється зрідка, в першу чергу, приймаємо її за несправну, і перевіряємо іскру аналогічним чином на новій свічці. Як правило, в більшій половині випадків, на цьому етапі проблема вирішується і скутер працює справно. Ось чому так важливо завжди мати при собі справну запасну свічку, яка завжди вас врятує в дорозі в подібній ситуації.

Якщо ж після того, як ви встановили нову свічку, проблема залишилася, шукаємо завідомо несправне місце далі.

Скутер не заводиться на холодну через несправний ковпачок свічки

Буває й таке, що ковпачок може не досить щільно контактувати з високовольтним проводом. Для виключення цього з можливих причин несправності, ми повинні перевірити його. Відкручуємо ковпачок від проводу і підносимо провід на 2-3 мм до металевої частини двигуна. Врахуйте, що якщо у випадку зі свічкою, ми її притискали до двигуна, то в цьому випадку обов'язково слід дотримуватися задану відстань.

0_ad3a0_5c9064da_M.jpg (300×225)

Прокрутіть колінвал і зверніть увагу на кінець дроту, між ним і двигуном повинна проскочити іскра (не забуваємо, що все це ми робимо при включеному запаленні). Якщо іскра з'явилася, можна зітхнути з полегшенням. Розглядаємо свічковий ковпачок, якщо він вологий (а часто через це пропадає нормальна іскра), то сушимо його феном, встановлюємо на місце свічку і перевіряємо іскру. Змін немає? Тоді міняємо ковпачок на новий і в дорогу.

Тепер розглянемо варіант, в якому іскри немає навіть на дроті.

Таке явище може статися при так званої витоку струму. Суть цього явища полягає в тому, що якась оголена ділянку високовольтного дроту доторкається металевої частини скутера. Це може і не бути безпосередньо, і роль провідника може виконувати вода, яка накопичується в районі оголеної ділянки при їзді по калюжах.

Розгляньте уважно дріт, що йде від свічки до котушки запалювання, якщо не виявили місць від'єднання і пошкоджень, то можна припустити про більш серйозні поломки в системі запалювання, а саме:

  • вийшла з ладу котушка запалювання;
  • вийшов з ладу датчик запалювання (датчик холу);
  • несправний комутатор;

Будь-який з цих елементів, якщо він несправний, може спровокувати відсутність іскри або нестабільну роботу двигуна скутера. Не варто відразу ж купувати їх, важливо визначити, який із електроприладів несправний. Для цього, наприклад, можна позичити точно такий же у товариша, для перевірки. Рекомендую почитати статтю Пошук несправностей системи запалювання скутера.

Скутер не запускається через проблем в системі живлення.

До даного пункту слід звернути увагу в першу чергу в тому випадку, якщо іскра у вас на скутері є, і проблеми в системі запалювання відсутні.

Складність із запуском двигуна, якщо її розглядати тільки в рамках системи живлення, виникне або від нестачі палива, або від його надлишку.

На старих мопедах, таких як «Карпати» та інші, встановлений паливний кран відразу внизу бака. Від'єднайте шланг від карбюратора і відкрийте кран, якщо з шланга почав витікати бензин, пропускаємо цей пункт і всю увагу звертаємо на карбюратор. Якщо ж бензин не тече, хоча в баку він в наявності, значить проблема або в самому крані, або в магістралі, розбираємо дивимося. На сучасних скутерах та мопедах встановлено автоматичний паливний кран, який працює за рахунок розрідження. Яскравим прикладом таких скутерів можна виділити техніку Yamaha і Suzuki, а також подібні до них китайські скутери. Тут бензобак встановлений вище карбюратора, і роль крана виконує невеликий пристрій на основі мембрани. Іноді саме ця мембрана може вийти з ладу через забруднення та інших факторів. Такий вид паливного крана не ремонтується, і у разі виходу з ладу, підлягає заміні.

x_165aad41.jpg (350×350)

На скутерах Honda, в основному, бензобак знаходиться нижче карбюратора, і паливо до нього подається шляхом паливного насоса. У цьому випадку, звичайно ж, вищевказані паливні крани відсутні, так як просто в них немає необхідності. Перевірити роботу бензонасоса дуже просто, від'єднайте шланг подачі бензину до карбюратора і прокачайте кіком або електростартером колінвал, бензонасос повинен виробляти паливо і бензин почне виливатися з шланга. Так як ми розглядаємо проблеми з пуском двигуна скутера і мопеда «на холодну», а за цей пуск відповідає пусковий збагачувач, обов'язково слід перевірити і його. Якщо описувати роботу збагачувача коротенько, то суть полягає в тому, що для холодного двигуна потрібно більше палива для запуску і стабільної роботи. Саме цю функцію і виконує пусковий збагачувач. Спеціальна голка відкриває додатковий канал і в карбюратор надходить кілька більше палива, ніж зазвичай. Спочатку голка знаходиться у втягненому положенні. Усередині пускового збагачувача знаходиться теплоелемент, який нагріваючись, виштовхує голку і закриває канал.

020003-334-1180.jpg (600×433)

Якщо пусковий збагачувач несправний, то достатньої кількості палива для нормального запуску в карбюратор не надходить, і звичайно ж виникають проблеми з запуском. Щоб перевірити збагачувач, зніміть його і підключіть до напруги 12 В, після деякого часу голка плавно повинна вийти з тіла на кілька міліметрів, якщо цього не відбувається, він несправний.

Якщо ж всі канали чисті і в паливному крані, а також в бензонасосі і з збагачувачем проблем немає, приступаємо до розбирання карбюратора і його ретельної промивки. Читайте про Ремонт паливної системи скутера або чому скутер бере багато бензину.

Слід зауважити, що труднощі із запуском холодного двигуна виникають також при зносі поршневої, тому не зайвим у цьому випадку буде перевірка компресії, особливо якщо ваш скутер або мопед проїхав не одну тисячу кілометрів.

Якщо у вас виникли труднощі з запуском холодного двигуна, і всі вищевикладені заходи усунення вам не допомогли, задавайте питання в полі коментарів, спробуємо вирішити проблему разом.

>
Категорія: Ремонт скутера своими руками - Ремонт двигателя пластика карбюратора скутеров | Додав: ()
Переглядів: 9356 | Теги: карбюратор, не запускается двигатель, не заводится скутер, ПО, мотор, двигун | Рейтинг: 2.3/13