Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
» »

Призначення і принцип дії котушки запалювання

Котушка запалювання на скутерах та мопедах, яку також називають катушка зажигания на скутер, є невід'ємною частиною системи запалювання. Котушка запалювання служить для підвищення напруги до такого рівня, коли свічка буде в змозі виробляти іскру для нормального займання суміші. Розташована котушка запалювання після комутатора. Комутатор в даному випадку в потрібний момент подає спеціальні імпульси на котушку запалювання. Таким чином катушка зажигання створює іскру в свічці саме в той такт двигуна, коли це необхідно. Після виходу з котушки запалювання, напруга, що подається на свічку може досягати більше десяти тисяч вольт. Тому, слід дуже акуратно тримати свічковий ковпачок, при перевірці іскри на свічці, коли ви замикаєте електрод на двигун. І ні в якому разі не доторкатися в цей момент до електрода.

Будова котушки запалювання

На деяких скутерах, наприклад Suzuki, а також на китайських скутерах 4т (не на всіх), вона виконана в єдиному блоці з комутатором. Цей механізм не розбірний. Був винайдений інженерами Suzuki. Китайці ж копіюють цей механізм повністю, не винаходячи нічого нового.

На скутерах Yamaha і Honda котушка запалювання виконана окремо від комутатора, що більш раціонально. Наприклад, якщо вийде з ладу один з елементів, то його можна замінити окремо. Ціна котушки запалювання не велика, купити катушка зажигання для скутера можна близько за 5 доларів, і звичайно ж, китайського виробництва.

Як перевірити котушку запалювання скутера на справність

Діагностика первинної та вторинної обмотки котушки запалювання проводиться мультиметром, при цьому заміряємо опір первинного кола котушки.

  • При від'єднаних проводах опір складає від 3 до 5 Ом.
  • При приєднаних проводах опір первинної обмотки становить близько 250 Ом.
  • Опір вторинної обмотки перевіряється шляхом вимірювання опору між ковпачком свічки і одним з висновків первинної обмотки.

УВАГА! У разі, якщо тестер не вказує обриву первинної та вторинної ланцюга котушки запалювання, а іскра слабка - котушку необхідно замінити.

Як зняти катушку зажигания

Демонтаж котушки запалювання проводиться при знятому сидіння і підсідельній ємності.

  • Відвертаємо болт кріплення котушки. На ньому також кріпиться клема «маси», яку при збірці необхідно встановити назад. Увага! Перед зняттям клем позначте їх, щоб при складанні не переплутати місцями
  • Знявши клеми первинної обмотки, витягаємо котушку з посадкового місця

Установка котушки запалювання на скутер

       Установку котушки запалювання скутера впроводимо в зворотному порядку.

>
Категорія: Обслуговування скутера - Настройка регулировка своими руками карбюратора и клапанов скутера | Додав: ()
Переглядів: 7090 | Теги: не заводитьчся скутер, нема іскри, катушка зажигання, котушка зажигания | Рейтинг: 3.7/3