Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
» »

Ви часто спостерігали дим з вихлопної труби вашого скутера? Спочатку, скажіть який у вас двигун, щоб визначити, чи нормально це в принципі, або за димом криється якась поломка.

Димить скутер 2т

Двотактні скутери, як відомо, спалюють масло разом з бензином. Згораючи, масло в будь-якому випадку утворює дим, по-іншому горіти у нього не виходить, навіть у найдорожчих екземплярів. Тому, якщо ви власник двотактного скутера, не варто дивуватися цьому.

Однак це не означає, що скутер повинен працювати як паровоз.

Якщо сильно димить скутер 2 т

  • Можливо, маслонасос прокачує більше масла і потребує налаштування

  • Це ж спостерігається в разі, коли в бензобак скутера власник додає додаткову порцію масла під час обкатки і як попередження заклинювання двигуна в жарку пору року і при поїздках на далекі відстані

  • Знос поршневої може також бути причиною того, що скутер димить

  • Перевірте якість суміші. Можливо, суміш збагачена. Залежно від конструкції двигуна (наприклад, на вертикальних двигунах Honda), якщо сальник маслонасоса тече, то за ніч в картері може зібратися достатню кількість масла, щоб зранку під час заведення і прогріву, з вихлопної труби скутера повалив пристойний густий дим

  • Якщо власник скутера постійно пересувається на низьких оборотах, в глушнику може скупчуватися незгоріле масло, яке потім обов'язково почне догоряти на швидкості і виділяти дим

Таким чином, очевидно, що природа двотактних двигунів неминуче визначає появу невеликої кількості диму під час роботи. Цього не варто боятися і переживати з цього приводу.

Чому димить скутер 4т

Димить скутер 4т

Тут вже справи йдуть трохи інакше. Природа чотиритактного двигуна визначає змащення деталей в окремій масляній ванні, яка ніяк не пов'язана з камерою згоряння. Перешкодою, в даному випадку, служать маслоз'ємні кільця, які власне і не дають маслу згоряти разом з бензином. Причиною димлення чотиритактного двигуна найбільш часто є залягання маслоз'ємного кільця в канавці поршня або його знос. Тепер воно не знімає масло зі стінок циліндра під час роботи і з кожним робочим тактом частина мастильного матеріалу згорає у верхній мертвій точці. Природно, це поломка, яку потрібно усунути.

Іноді, пар з вихлопної труби багато хто плутає з димом. Пар - це конденсат, яких може скупчуватися в глушнику і випаровуватися при нагріванні. Це звичайне явище і не потрібно боятися, що скутер сильно димить.

>
Категорія: Ремонт скутера своими руками - Ремонт двигателя пластика карбюратора скутеров | Додав: ()
Переглядів: 11614 | Теги: двигун, вихлопна система, поршень, Карбюратор | Рейтинг: 2.4/21