Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
» »

У поршневому моторі внутрішнього згоряння, як помітно з назви, поршні встають найбільш головними в ланцюжку елементів і вузлів, які перетворюють енергію згоряння в механічну роботу. Їх значимість в безперебійної службі мотора виключно істотна, отже, саме з поршнів слід починати дефектування  двигуна скутера.


Причини зносу поршня

Дефект 1. Пошкодження верхньої частини поршня

Причини:

  • Надмірно велика температура згоряння.

Недолік охолодження поршня крізь масляні канали в ньому.

Дії:

Обстежуйте систему харчування і при потребі відрегулюйте. Прочистите масляні канали. При наявності сильних дефектів змініть поршні на нові.

Дефект 2. Місцеві задираки на поршні

Місцеві задираки на поршні

Причини:

  • Дефіцит мастила в парі поршень-циліндр;.
  • Висока температура площині циліндра.
  • Макродеформацій циліндра.

Дії:

Змініть пошкоджені ланки на нові. Перевірте мастило і правильність роботи системи змащення (масляний насос, фільтр).

Дефект 3. Радіальні тріщини в камері згоряння

Радіальні тріщини в камері згоряння

Причини:

  • Дія занадто високої температури на дно поршня наслідок перевантаження мотора.

Дії:

Замініть зіпсовані елементи на нові.

Дефект 4. Руйнування юбки поршня в зоні отвору під палець

Руйнування & quot; спідниці & quot; поршня в зоні отвору під палець

Причини:

  • Помилкова установка стопорних кілець або старі стопорні кільця, внаслідок чого вони вивалилися, і поршневий палець торцевою стороною мав контакт з циліндром.
  • Несправність стопорних кілець як результат неспіввісності поршневого пальця і ​​колінвала, понівеченого шатуна, через конусности шийок колінчастого вала або величезного осьового зсуву коленвала.

Дії:

Ліквідовуйте дефекти циліндра двигуна. Проконтролюйте співвісність поршневого пальця і ​​коленвала, усуньте поздовжній зазор на коленчатом валі. При зміні поршнів упевніться, що стопорні кільця поставлені вірно.

Дефект 5. Задири поршня з солідними дефектами в нижній частині юбки

Задири поршня з солідними дефектами в нижній частині & quot; спідниці & quot;

Причини:

  • Брак мастила.
  • Мізерний зазор між поршнем або циліндром.
  • Спотворення гільзи.
  • Тотальний перегрів мотора.
  • Незадовільний колообіг охолоджуючої рідини (місцевий перегрів).

Дії:

Перевірте циліндри і систему охолодження. Змініть зіпсовані складові, ліквідовуєте поломки.

Дефект 6. Крах перемичок поміж канавками кілець

Крах перемичок переможе канавками кілець

Причини:

  • Вживання пального з низьким октановим числом.
  • Високий тиск згоряння підсумок неточною регулювання уприскування або застосування при запуску двигуна аерозолів, що підвищують ступінь стиснення.

Дії:

Змініть поршень і кільця. Перевірте регулювання.

Дефект 7. Зношування канавок під поршневі кільця

Вади мають всі шанси бути і не настільки яскраво вираженими, внаслідок цього у неминучому порядку прочистите канавки під поршневі кільця і ​​оцініть їх пошкодження. Провести це впору наступним прийомом. Візьміть новий набір поршневих кілець або калібр придатною товщини. Кільце вставляємо в відповідну канавку і з підмогою щупа контролюємо проміжок між поршнем і кільцем.

Як визначити знос поршневої

Тепер проконтролюємо зазори в стиках кілець, добудувавши їх в циліндр. Кільця потрібно скинути з поршня и вставити всередину цилиндра. Для отримання точних показів, кільце повинно находиться в рабочей плоскости. Виставити точно їх можна підтовкнувши вглибину поршнем.

Робимо заміри:

  • Номінальний зазор в стику компресорних кілець повинен бути в межах 0,1-0,25 мм. При пройомі 0,4 мм, кільця замінюють.
  • Номінальний зазор в стику маслозйомних кілець повинен бути в межах 0,1-0,4мм.
  • Номінальний торцевий зазор («компресійне кільце — поршнева канава») повинен бути в межах 0,03-0,05мм, а найбільший 0,1 мм.
  • Цифри в з'єднанні поршневий палец — головка шатуна. Різниця в отриманих замірах повинна бути 0,005-0,01мм (Без ігольчастого підшипника).

    Якщо зазори більше поршень бракують, в тому числі і якщо по іншим пунктам встановлення придатності він вас задовольнив. Більш значний зазор повідомляє про досконалу виробленні ресурсу і потреби повного ремонту мотора. Якщо за всіма характеристиками поршень придатний до подальшої експлуатації, потрібно провести діагностику блоку. Досвід показує, що дуже нерідко при цілком робочих порушених блок може мати великий знос, і навпаки погибель поршня не означає смерть  блоку.

>
Категорія: Ремонт скутера своими руками - Ремонт двигателя пластика карбюратора скутеров | Додав: ()
Переглядів: 3713 | Теги: циліндр, поршень, поршневі кільця, двигун | Рейтинг: 2.3/3