Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
» »

Барабанний тормоз встановлюється в заднє колесо практично всіх малокубатурних скутерів і легких мотоциклів, а також в переднє колесо бюджетної двоколісної техніки. При обслуговуванні барабанного гальма зазвичай питань не виникає, однак є деякі моменти,які важливо знати всім власником двоколісної техніки.

Чому часто скутер обладнаний барабанним гальмом на заднє колесо, а дисковим на переднє? Найчастіше, не останню роль у вирішенні цього питання ще на інженерному рівні грає доцільність застосування гідравлічної системи з диском там, де цілком вистачає і звичайного дешевого «барабана». Як правило, це дещо підвищує ціну скутера в цілому, а значить, не дозволяє конкурувати з іншими скутерами в подібному сегменті.

Головна деталь в системі барабанного гальма - це колодки. Від їх якості (швидше якості накладок, а не самих колодок) і матеріалу виготовлення залежить ефективність системи барабанного тормоза в цілому. Накладки виконуються із спеціального матеріалу, стійкого до перегріву і прекрасно вступаючим в зчеплення з металевим барабаном колеса. Так як міцність цього матеріалу поступається металу, з часом накладка зношується, і колодки підлягають заміні.

Заміна тормозних колодок і накладок барабанного тормоза

У професійній майстерні вам з легкістю замінять тільки накладки, в цьому випадку вдаватися до заміни колодок не доводиться, а вся процедура обходиться трохи дешевше. Проте у результаті, різниця в ціні виходить незначною, тому краще звернути увагу на якісний витратний матеріал від іменитих виробників і купити якісні тормозні колодки. На щастя, таких сьогодні на ринку достатньо.

У міру того, як зношуються накладки, систему можна регулювати за допомогою гайки на тросі, розташованої зазвичай біля заднього колеса. Якщо гайка закручена до упору, а ефективність барабанного гальма дуже низька, можна говорити про знос накладок, або про розтяжку троса. Затягувати трос потрібно з урахуванням вільного ходу колодок, щоб колесо не гальмувало. Зазвичай вільного ходу рукоятки гальма в 10 - 20 мм буває достатньо.

Більшість скутерів обладнані спеціальним покажчиком на гальмівному важелі. При його допомозі можна контролювати знос колодок і при необхідності вчасно замінювати їх.

Для кожного скутера виробник повідомляє мінімальне значення товщини накладки, при якому остання підлягає заміні. Для діагностики зносу, знадобиться зняти колесо. Замір потрібно проводити штангенциркулем в найтоншому місці колодки (якщо вона зношена нерівномірно). Якщо товщина накладки не досягнула мінімального значення (зазвичай це 2 мм), потрібно зібрати механізм у зворотному порядку, попередньо очистивши барабан і накладки від бруду і залишків мастила (якщо така є). Для очищення прекрасно підходить ганчірка, змочена в бензині. Зверніть увагу на кулачок між колодками, його потрібно змастити невеликою кількістю густого мастила. Кількість потрібно розрахувати таким чином, щоб з часом мастило не потрапила на колодки і гальмівний барабан.

Важливо знати, що колодки підлягають заміні тільки попарно. Навіть якщо одна з них зносилася,а друга ще не досягла цього порогу, вони обидві підлягають заміні. У деяких випадках, при інтенсивному використанні техніки, може зноситися сам гальмівний барабан. У цьому випадку величина зносу металевого барабана впливає на мінімально допустиму товщину колодки, яка, природно, збільшиться.

>
Категорія: Обслуговування скутера - Настройка регулировка своими руками карбюратора и клапанов скутера | Додав: ()
Переглядів: 1555 | Теги: Колесо, гальмівний механізм | Рейтинг: 5.0/1