Головна » Все про скутери » Тюнинг скутера своими руками - Тюнінг китайских японских скутерів, фото |
Якщо Ви вирішили купити такий мопед, то ця публікація буде корисною. У статті наведено фотозвіт модернізації дельтаподібних мотороллерів на прикладі китайського мопеда Vista 50. Це загальна оглядова стаття допоможе Вам при тюнінгу мопедів Delta, Alpfa, Vista та інших. Тюнінг мепеда Дельта і Віста своїми рукамиСхема комутатора електронного запалювання CDIГотове CDI Перед заміною поршневої заміряв усе, що можна. Рекомендації по установці кілець на поршень від Honda Полірував поршень і камеру Пружинка від перемикача П2К вставляється під гвинт. Тоді коромисло завжди притиснуте до ексцентрика і не баламбається (актуально якщо китайці схалтурили і наробили люфтів) Чотири зелених світлодіоди зі спиляними лінзами припаяні послідовно. При напрузі менше 12 вольт гаснуть - досить точний вольтметр Лампочка на стрілці
Підсилювач 2х22 Вт - змонтований в приборній панелі (в приборній панелі в мене підсилювач, пищалка для поворотів) Замість штатного габарита використовую пару велосипедних фар - по дизайну підходять. Полоски світлодіодів в задній фарі і продубльовано під декоративною пластмаскою кофра. Економія електрики + надійність якщо правильно зпаяти (не перегорають). Вартість такої полоски на ліпучці - скільки сантиметрів, стільки і гривень. На мопеді видно: задній кофр, динаміки, колесо, нову коробку акумулятора з гелевим 6 а/год всередині, саморобне сідло, теплоізоляцію впускного патрубка, бобіну від жигуля, кріплення вітрового скла і захист для рук (рекомендую спробувати), передні габарити. В такому стані пройшов реєстрацію. Бензошланги розтріскались через 3 місяці після покупки і бензином залило акумулятор. Радянські не допомогли. На базарі купив маслобензостойкий прозорий. І проблем більше не було. Раз вже зачепив тему бензину, то скажу, що поставив карбюратор від Сузукі Cепія. Його переваги - автоматичне збагачення (більше не треба лазити пальцями чорті куди) і вакуумний клапан - бензин відкривається тільки тоді, коли крутиться мотор, тобто прийшов, сів і поїхав. Тільки його геморно настроювати - не просто гвинтики покрутити, а з підбором жиклерів, бо донор був двохтактний. Але є сенс спробувати карбюратор від 4 тактної Хонди для мопеда Дельта.
>
| |
Переглядів: 5628 | | |