Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
» »

У скутерів досить сильно гріються деталі трансмісії: після динамічної поїздки об корпус редуктора можна обпекти руку. Виробники, мабуть, вважають це допустимим, але хіба не відомо їм і всім, що масло при перегріві розріджується і гірше змащує деталі!

Щоб дізнатися, яка ж його температура, приклеїв до корпусу датчик: прилад показав 85 °С. Забагато, вирішив я, і змайстрував систему охолодження. В передню частину кришки варіатора врізав трубку так, щоб повітря крізь неї потрапляв до центру провідного шківа. Шланг від неї вивів до воздухозаборника, змонтованому на одному з найбільш «чистих» місць на облицюванні, де зустрічний потік повітря досить сильний - вимірював його приладом для перевірки продуктивності систем вентиляції. А для виходу повітря з редуктора проробив отвір у протилежній стінці кришки.

Крильчатка охолодження трансмісії приклеєна і зафіксована, тим самим захищена від провороту штифтами

Щоб охолоджування менше залежало від потоку зустрічного повітря (а значить, швидкості скутера), на зовнішню щоку провідного шківа варіатора вирішив прикріпити гвинтами крильчатку охолодження двигуна від старої Yamaha Jog з укороченими (щоб не чіпляли кришку) лопатями. Щjка виявилася дуже твердою, і жодне свердло її не брало. Довелося свердлити алмазними борами. На кожне з двох отворів пішло по 3-4 години (про те, щоб нарізати в них різьблення, не могло бути й мови). Тоді крильчатку приклеїв, а в отвори запресував штифти - вони притримують крильчатку при різких змінах частоти обертання двигуна. Одне ребро жорсткості на кришці заважало, і я його відламав.

Тюнинг скутера Honda Dio AF18

Отвір для виходу повітря

Після цієї переробки прилад показав: температура знизилася до 75 °С. Різниця в 10 °С начебто і невелика, але редуктор отримав суттєве полегшення.

Тюнинг скутера Honda Dio AF18

Трубка підведення повітря

Порада скутеристам: заливайте в редуктор рівно стільки масла, скільки потрібно! Якось «добрі» люди мені порадили залити не 90 мл, як рекомендовано, а 100. Трапилося так, що не все старе масло злилося і всього вийшло близько 130 мл. Є приказка: «зайве масло вийде», от і вийшло - разом з сальниками і прокладкою.

>
Категорія: Тюнинг скутера своими руками - Тюнінг китайских японских скутерів, фото | Додав: ()
Переглядів: 3439 | Теги: Температура, трансмісія, 50cc, Honda, варіатор, Honda Dio, тюнінг скутера своїми руками, тюнінг скутера, тюнінг варіатора | Рейтинг: 2.3/3