Головна » Все про скутери » Тюнинг скутера своими руками - Тюнінг китайских японских скутерів, фото |
Більшість сучасних скутерів оснащуються спеціальними обмежувачами швидкості. Вони необхідні для захисту двигуна і конструкції від надмірних перевантажень. Більшості власників, встановленого ліміту не вистачає, тому вони вирішують зняти захист, і збільшити максимальну швидкість. Китайські апарати часто оснащуються досить простими обмежувачами, які не взаємодіють з бортовою електронікою. На кінці вихлопної труби, (усередині глушника) вварюється спеціальна перегородка. При досягненні певного числа обертів двигуна, в трубі створюється нелінійне завихрення, із зворотним ходом. Так, продуктивність силової установки падає, тим самим знижується максимальна швидкість. Для того щоб позбутися від блокіратора, досить зняти глушник, і вирізати заслонку. Японські скутери від таких виробників як Honda, Yamaha, Suzuki оснащуються більш складним електронним захистом. У комутатор вшивається спеціальний блок, який обробляє інформацію про швидкість і кількість оборотів. Після досягнення максимальних значень, горюча суміш перестає загорятися, і потужність двигуна внутрішнього згоряння знижується. Для того щоб підвищити максимальну швидкість необхідно придбати модифікований комутатор, в якому відсутня дана мікросхема. Проробляючи подібні операції, потрібно пам'ятати про ресурс силової установки, а також всієї конструкції. Спалити двигун при відсутності обмежувача досить просто. Варіатор, найпоширеніше місце для установки обмежувача. Як європейські, японські так і китайські виробники, часто обмежують максимальну швидкість спеціальною пластиною, яка фіксується в трьох точках. Вона необхідна для обмеження руху роликів, які створюють тиск на варіатор. Якщо цього не відбувається, набір швидкості припиняється. Зняття пластини дозволить збільшити приріст швидкості на 5-10 км/год. Даний показник буде залежати від конструкції скутера, а також особливостей моделі. Другий, але не менш поширений спосіб, установка спеціальної шайби на втулку варіатора. При наборі певних оборотів, щоки не можуть повністю зійтися, і ремінь не виходить на максимальний радіус. Після зняття шайби,ремінь починає збільшувати підрядне число і тим самим швидкість. Як правило, всі сучасні обмежувачі впливають тільки на максимальний бар'єр, при цьому динаміка залишається на колишньому рівні. Фахівці не рекомендують проводити подібні маніпуляції, на китайських, бюджетних апаратах. Метал, який використовується в якості основного матеріалу для картера та інших ходових частин, не здатний витримати великих перевантажень. Тому при збільшенні максимальної швидкості може відбутися деформація деяких вузлів.
>
| |
Переглядів: 7374 | | |