Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
» »

Рано чи пізно двоколісна техніка починає вередувати і яка-небудь деталь виходить з ладу, внаслідок чого постає питання про її заміну. І тут у нас виникає три варіанти:

  1. Купити оригінальну деталь і забути про проблеми на довго
  2. Придбати неоригінальну китайську копію того чи іншого вузла дешевше
  3. Підібрати взаємозамінну деталь з транспортного засобу іншої марки або типу

Унікальну мотозапчастину не завжди можна просто придбати, особливо якщо проживаєш далеко від великого міста або модель скутера не розповсюджений і, отже, з запасними частинами виникають труднощі. Не всі можуть дозволити собі викласти купку баксів за оригінальний сальник, підшипник, сайлентблок тощо, від чого доводитися відшукувати заміну з взаємозамінних деталей.

Взаємозамінність сальників

У певних моторолерах на колінвалі з боку варіатора стоять ущільнювачі типорозміром 31X20 або ж 31X19. Подібний сальник стоїть в окремих двигунах човнів так само на колінвалі. Наприклад, на одному з скутерів він працює вже практично рік і продовжує трудитися. А купити його можна всього за $ 0,3 ... 0,4.

Взаимозаменяемость сальников

Взаємозамінність підшипників

Приміром на Honda Sky стоїть підшипник 6004. Можна підібрати вітчизняні тих же габаритів і трудиться вони будуть точно подовше китайських. Ціна двох підшипників $ 0,9 ... 1. На багатьох моделях Honda змонтований підшипник, що не має вітчизняних аналогів. Їх товщина поменше на пару міліметрів. У такому випадку добре б придбати оригінальні, хоча й дозволено постаратися сточити вітчизняний до відповідних розмірів. На Suzuki Sepia і Adress та подібних всі підшипники колінвала мають аналог серед наших виробників.

Якщо розсипався підшипник верхньої головки шатуна і знайти щось подібне не вдається, тимчасово можна поставити просту бронзову втулку (потім вона так і може залишитися, якщо з часом видимої різниці не буде помічено). Втулку можна підібрати на ринку "у дідів". Призначена вона для совкових мопедів як перехідна, для установки поршня з пальцем на 10 - на колінвал під палець на 12. Ціна їй копійки, а підходить бездоганно. Але все-ж бажано відшукати оригінальний підшипник.

Взаимозаменяемость подшипников

Поршневі кільця

Ці деталі підібрати складніше. У численних моторолерах вони зі скосом на верхній площині для підвищення компресії. Подібний ухил і в поршні двигуна. Але у випадку якщо скоса немає, дозволено придбати кільця від мопеда Сімпсон, вони частіше є у продажу ніж на скутери. Ціна на найдорожчих $ 1,5. Якщо висота кільця більше, необхідно незначно сточити його. Це можна зробити наждачним папером, прибитим до шматка фанери або дощечки. На папір покласти кільце, притиснути фрагментом жорсткої гуми і кільцевими рухами сточувати до відповідних розмірів. Якщо не шкода поршень, або якщо він вже практично мертвий, можна проточити акуратно канавки під кільця і ​​запресувати нові штифти. Штопорні кільця, які дбайливо захищають палець від випадіння в циліндр підходять від радянських мопедів. Детально про взаємозамінність сальників і підшипників http://skuter.ucoz.com/publ/remont_skutera/vzaemozaminnist_salnikiv_i_pidshipnikiv_tablicja/6-1-0-20.

Циліндр скутера

Якщо не вийде знайти ремонтний поршень, а виробка в циліндрі вже велика, можна спробувати нахромувати циліндр. У деяких випадках можна його нахромувати ще й під старий б/у поршень і їздити ще довго. Тільки треба знайти фахівців, які добре можуть нахромувати. При вдалому хромуванні ніякого осипання хрому і перегрівів не буде. Мінус - дуже довго притираються деталі ЦПГ (циліндро-поршневої групи), тому взаємозамінність гладких циліндричних деталей є справою точною.

Карбюратор

Цей вузол краще знайти оригінальний. Хоча в деяких випадках замість нього може бути встановлений карбюратор з вітчизняного мопеда Карпати. Тут треба експериментувати.

Електрообладнання

Якщо Ви займаєтеся радіоелектронікою, не особливо важко буде спаяти ту чи іншу коробочку (крім комутатора, природно), або підібрати реле. Котушка запалювання підходить від наших мопедів з електронним запалюванням, з відповідною напругою.

Зчеплення

Колодки зчеплення можна приклеїти звичайним епоксидним клеєм. Стара видаляється, а нову можна вибрати від вітчизняного авто товщиною 4-5 міліметрів. Правильніше накренити її свердлом на глибину 1-2 мм по всій площині (з боку приклеювання) і здійснити теж саме на самій колодці. Подібним чином клеєні накладки будуть тримаються роки і зносу практично не буде. Так само можна відреставрувати і гальмівні колодки.

Колодки сцепления

Гума для скутера

Є вітчизняні шини розміром 3.00 на 10 і коштує менше зарубіжної. Ціна питання - $ 13 з камерою.

Безумовно з кожною такою «модернізацією» скутер більше і більше буде починати перетворюватися на совковий мопед, але якщо немає виходу, то можна поекспериментувати. Так що думайте самі, вирішуйте самі і пишіть про свої кулібінські думки з приводу взаємозамінності деталей в коментарях.

 

>
Категорія: Ремонт скутера своими руками - Ремонт двигателя пластика карбюратора скутеров | Додав: ()
Переглядів: 3265 | Теги: електрообладнання, Карбюратор, поршень, зчеплення, цпг, колесо | Рейтинг: 4.5/2