Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
» »

Конструкція амортизатора Хонда Діо проста до неподобства! Але цілком працездатна, при нових втулках, пильовиках, цілих пружинах і наявності (в нежадібні кількості) солідолу (як на мене так вона ні чим не гірше ТАКТовської). Роботи можна проводити без додаткового обладнання для ремонта амортизаторів.

Розборка стойки амортизаторів

Розбирання амортизатора не складне. Спочатку амортизатори вилки треба зняти, для цього необхідно викрутити два болти з траверси, на кожному пері вийняти амортизатор з траверси.

Амортизатор Хонда Діо

Амортизатор складається з склянки (10), двох втулок верхньої (прохідний (5)) і нижньої (глухий (8)) з фторопласту (копролона), гумового відбійника (9), стопорного кільця (4), пильовика (3), пробки ( 1), двох пружин (6), навареного на перо стопора для пружини (7) ну і пера (2). Для розбирання знятого амортизатора необхідно вийняти пильовик і стопорне кільце і якщо з першим проблем не буде, то з другим, можливо, доведеться повозитися. На кінцях стопорного кільця є два вушка, в них я вставляв два шила, здавлював і виймав кільце.
Після чого перо має спокійно вийти зі склянки, але буває що верхня втулка прикипає до склянки і не дає виймається перо. Тут вже всі методи хороші і WD-40 і невеликий нагрів. Мені, наприклад, в одному амортизаторі довелося її розбивати і виймати шматками.

Після розбирання залишається лише оцінити ступінь зношеності деталей (замінити при необхідності), вичистити амортизатор від бруду, напхати солідолом і зібрати в зворотній послідовності.

Ремонт амортизатора своїми руками

Для ремонту моєї Хонди Діо знадобилися нові пильовики, пробки і втулки.

Втулки були виточені знайомим токарем по 5 грн. за штуку матеріал (був обраний копролон як більш зносостійкий матеріал) обійшовся в 35 грн. Після ремонту вилка стала просто невпізнанною і по м'якості нічим не поступалася Хонда ТАКТ.

Ефект ремонту поступово став губитися після 3500 км пробігу дорогами Києва.

Бруд страшний ворог цих (і не тільки) амортизаторів, стежте за станом пилозахисних пробок і пиляків.

Розміри підібрані дослідним методом для копролонових (фторопластових) втулок (моїй легендарної HONDA DIO AF-25):

Найменування Розмір (мм)
Внутрішній діаметр склянки

35,4

Зовнішній діаметр верхньої втулки 35,3
Внутрішній діаметр верхньої втулки 27,5
Висота верхньої втулки 30
Зовнішній діаметр нижньої втулки 34,8
Внутрішній діаметр нижньої втулки 27,2
Висота нижньої втулки 30
Товщина дна нижньої втулки 5
Отвори в нижній втулці 2,5 - 3,2

Хочу додати невелику пораду, як доопрацювати конструкцію при реставрації амортизаторів. Ті хто не перший раз міняли втулки помітили, при зносі втулок з'являється люфт пера в пильовику. В результаті пильовик швидко зношується а потім і вилітає. Після цього стакан починає наповнюватися водою і брудом. І через недовгий час потрібно знову міняти весь набір. Для запобігання усього цього я поставив замість пиляків гофровані шматки шланга зі старого пилососа, попередньо витягнувши з нього сталевий дріт. Оболонка у нього гумова.

Також практика довела придатність для цього пильовиків рульової колонки ЗАЗ Таврія +2 металічні хомута +2 пластмасових хомутика.

Тепер Ви знаєте як проводити ремонт передньої стойки мопеде, щоб не задаватися питанням де купити амортизатор на скутер Honda Dio.

>
Категорія: Ремонт скутера своими руками - Ремонт двигателя пластика карбюратора скутеров | Додав: ()
Переглядів: 5620 | Теги: Honda, 50cc, японські скутери, АМОРТИЗАТОР | Рейтинг: 4.5/2