Головна » Все про скутери » Цікаво про скутери - які купить Запчасти на скутер - аккумулятор пластик двигатель |
Багато українців, вибираючи свій перший двоколісний транспортний засіб зупиняються на уживаній мототехніці. Зокрема - на скутері вартістю 500 - 600 у.о. На що звертати увагу при покупці? Про «бурхливу молодість», тобто про падіння вашого обранця, розкажуть подряпані облицювання, стесані об асфальт торці керма. А всілякі наклейки на кузовних панелях, швидше за все, приховують тріщини і відколи. Стерта нижня частина глушника - свідчення частого «козления». Звичайно, можна порадіти за майстерність попереднього власника,та ось інших приводів для свята немає: у такого скутера напевно зігнута рама, розбиті підшипники і «вісьмох» провідне колесо. І не вірте твердженням продавця, що раз скутер обладнаний багажними кошиками, то їм управляла домогосподарка, яка навряд чи «витанцьовувала по повній». Насправді найчастіше на «кошиках» ганяють кур'єри - згадайте першу серію блокбастера «Таксі». Втім, ідеальна зовнішність - ще не гарантія відмінного стану. Найкращі хитромудрі завбачливо знімають з новенького скутера разом з транспортировочной упаковкою все облицювання і при їзді ні в чому собі не відмовляють.Так що не спокушайтеся екстер'єром, а досконально перевірте все, що тільки можна. Хочу додому, до Японії! Середній ресурс двигуна 50-кубового японського скутера 90-х років випуску - порядку 30-50 тис. км. Але крім власне експлуатації, ресурс можуть зменшити недбалі, а то й безграмотні ТО, ремонт або передпродажна підготовка - в Одесі та Іллічівську умільці збирають скутери з декількох битих або розукомплектовані. Навіть різних марок! Тому при огляді зверніть увагу на виступаючий герметик, нештатні кріплення, збиті гвинти і болти. Якщо підозри підтвердилися, вимагайте від продавця виразної відповіді, що конкретно лагодилося. Швидше за все, такі моторолери вже неабияк поїздили по наших дорогах і благають відправити їх на історичну батьківщину. На жаль, часто перше і останнє, на що звертає увагу покупець, - знову-таки стан мотора. Мовляв, головне, що він працює. Обов'язково добийтеся пробної поїздки. І чим довше вона триватиме,тим більше ви зможете дізнатися про свою потенційної головного болю. В ідеалі робота двигуна повинна бути стійкою, без «провалу» оборотів. Після перегазовки вони повинні повертатися на колишній рівень. Сторонні дзвони, стуки, свисти - ознаки надмірного зносу вузлів тертя. Перевірте,чи не йде дим з глушника і чи не летить масло після 15 - 20 хвилин безперервної роботи. Дихайте глибше Дуже важливо переконатися в тому, що повітряний фільтр в порядку. Негідний часто просто викидають. Ненабагато краще фільтр, який ретельно промили і поставили на місце сухим, без спеціального масляного просочення. І те й інше не обіцяє двигуну довгого життя. Тому при покупці вимагайте, щоб вам продемонстрували стан цієї деталі. Тим більше що на більшості моделей витягти її - хвилинна справа. Фільтр не повинен мати механічних пошкоджень, кришитися, злипатися. І зобов'язаний бути просочений спеціальним маслом для повітряних фільтрів і ніяким іншим. У кожного виробника свої типи фільтрів: у Honda вони з одношарового поролону, у Suzuki - з двошарового, у Yamaha - одношарові з ворсом. Іноді зустрічаються паперові, в більшості випадків на чотиритактних. Заодно огляньте ремінь і шківи варіатора - чим більше вони бовтаються, тим гірше. Досягніть можливості оглянути труби на предмет битості, слідів правки або підварки. Раму явно правили? Краще відмовитися від покупки: хто знає, як там її лагодили. Якщо умовили продавця провести міні-тест, зверніть увагу на рушання - воно має бути плавним, без ривків і провалів. Перевірте курсову стійкість: при рівному положенні керма скутер повинен їхати строго прямо, не намагаючись кудись повернути, і не завалюватися. На невеликих ямах протестуйте амортизатори: в ідеалі не повинно бути ні розгойдування, ні пробоїв. Світити завжди Зазвичай з електрикою проблем не виникає: виробники ретельно герметизують всі блоки, а клеми і роз'єми розташовують у місцях, де ймовірність попадання води найменша. Найпоширеніша відмову - окислення контактів в системі електроживлення світлових приладів. Решта проблем, як правило, виникають внаслідок недбалої збірки скутера при підготовці до продажу: незаізольована проводка, перетиснений електричний джгут і т. д. Якщо електростартер, «поворотники» і звуковий сигнал не функціонують або працюють з перебоями - швидше за все, справа в сівшому акумуляторі. З гальмами зазвичай все просто: вони або є, або їх немає. Пара нових гальмівних колодок обійдеться в 35 - 45 у. о. Куди більше неприємностей може доставити гума, особливо на задньому колесі. У багатьох випадках без розбирання скутера її просто не замінити, тим більше, якщо покришка безкамерна. Зверніть увагу на тріщини в шині. Якщо вони є, значить,ця гума довго «засмагала» під сонцем в очікуванні нового господаря. І робіть висновки - чи потрібно вам таке запізніле щастя. Вимагайте аусвайс! Якщо ви все-таки наважилися на покупку беушного скутера, в ультимативній формі вимагайте оформлення довідки-рахунку: при активній їзді пару раз на місяць вас можуть зупинитися даішники і навіть непідкупні «Гроза» або «Кобра». Інші папірці для підтвердження прав на володіння скутером в Україні немає. І остання порада: йдучи на ринок, візьміть з собою хоча б одного бувалого скутермена або майстра, у якого збираєтеся обслуговувати свій моторолер.
>
| |
Переглядів: 3642 | | |