Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
» »

Зазвичай, в мануали для скутерів, інструкціях з експлуатації та ремонту, можна зустріти розділ з витратою палива, і як правила для полтінніка він в районі двох літрів.

Але на практиці, наш витрата палива значно перевищує ці показники, іноді в два і більше рази. Чому це відбувається.

Для цього варто повернутися до витоків, і зрозуміти,чому в описі такі маленькі цифри.

Перш за все, варто знати, що випробування по витраті на всіх цих скутерах проводилися виключно в сприятливих для цього умовах, а це швидкість в 35 км/год, повний штиль, вага водія до 60 кілограм. Тепер стає ясно, чому наші виміри настільки великі. Японські і китайські водії значно легше словянских, менталітет на дорозі також відрізняється значно. Як правило японці дуже рідкісно порушують норми дорожнього руху і більше 40 км/год рідко розганяються, про це свідчить також і індикатор порушення рекомендованої швидкості. Хтось думає, що це попередження про максимально можливій швидкості даного скутера, що якщо їхати швидше, можна пошкодити його і т.д. Але це не так, це звичайний індикатор, який нагадує водієві, що він порушує правила. І в Японії за це беруть штраф.

У нас же ніяких обмежень немає, хіба що 60 км на годину, але багато скутерів на більше і не здатні. Звідси ми отримуємо ряд показників, котрі в сумі і дають нам ці перевитрати палива:

  • Вага їздця зазвичай більше 60 кг;
  • Середня крейсерська швидкість зазвичай більше 50 км на годину;
  • Агресивний стиль водіння;
  • Часто їздимо з пасажиром;
  • Їзда проти вітру значно збільшує витрату палива на скутері;
  • Різкі прискорення і гальмування;
  • Викручування ручки газу на максимальний радіус, причому дуже часто.
  • Останнім не слід нехтувати, відкривайте газ плавно, без ривків, і не варто крутити його до кінця.

Дотримуючись всіх цих правила в ідеалі, в підсумку ви будете приємно здивовані зменшенням витрати, як мінімум відсотків на 30. Крім цього, ви підвищите свою безпеку на дорозі, а це один з найважливіших моментів.

вичайно не можна не згадати і стан двигуна. Адже, якщо двигун зношений, яких би правил ви не дотримувалися, зменшити витрату палива у вас не вийде в принципі, особливо на двотактних скутерах. Виною цьому - зношена поршнева, несправна робота карбюратора і пускового збагачувача, забита вихлопна труба.

І тепер стає ясно, що якщо скутер буде новий, з ідеальною роботою всіх механізмів, якщо стиль їзди також буде відповідати японському, якщо погодні умови будуть завжди ідеальними, без вітрів і морозів, а наша вага буде, як у азіатів (що в принципі неможливо), ми можемо розраховувати на такі витрати. У нашому ж випадку - це просто неможливо, і не слід за цим гнатися. 3,5...4 л - цілком нормальна витрата палива. А якщо ви хочете його зменшити, прошу, дотримуйтесь правил.

Слід також врахувати, що в холодну пору року, витрата палива може зрости, іноді до 15-20%. Пов'язано це зі зміною щільності повітря.

>
Категорія: Цікаво про скутери - які купить Запчасти на скутер - аккумулятор пластик двигатель | Додав: ()
Переглядів: 4183 | Теги: Топливо, жре бензин, расход, БАК, витрата палива, паливо, бензин | Рейтинг: 5.0/3