Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
» »

Настала весна і всім охота покататися або хоч би погазувати двигуном, однак, повернувшись в гараж майже всіх осягає облом - мотор не запускається.

Ми тут не будемо розповідати нудні речі з приводу того, як Ви зобов'язані були законсервувати власний скутер для зимового простою. Все-одно це тепер вже Вам не допоможе - раніше треба було думати. Станемо аналізувати найбільш відомий варіант - після заключної осінньої їзди Ви, закотили в гараж свій моторолер і пішли додому відігріватися. Навесні, повернувшись в гараж, Ви вставляєте ключ в замок запалювання, тиснете кнопочку стартера і движок, зробивши певну кількість ударів, заводиться.

Це була казка і якщо Ви в неї потрапили - Ви рідкісний щасливчик :). Як правило, після натискання кнопки відбувається виключно гудіння стартера і клекіт поршневої, яке через 15-20 секунд стає все повільніше, а потім і зовсім припиняється.

Акумулятор

Не потрібно крутити стартером акумулятор до повної відмови провертати колінвал. У разі якщо мотор відмовився заводитися сходу, ґвалтувати його немає резону, а потужність в акумуляторі Вам ще знадобиться.

Стан акумуляторної батареї вважається важливою умовою безпроблемною заведення, якщо немає кікстартера (актуально для прогресивних скутерів з великою кубатурою). Акумулятор, «прикурений» через дроти, допоможе, але не дасть такого результату, як добре заряджений завчасно свій скутерний акумулятор. Не кажучи вже про те, що саморозрядившийся за зиму акумулятор не прокрутить двигун, він ще і не дасть відповідного напруги на «мізки» (якщо є), які зважаючи на це категорично відмовляться вірно працювати і давати іскру.

Нагадаю, що заряджатють батарею переважно струмом у 10% від номінальної ємності протягом 10 годин, тобто акумулятор ємністю 9 А/г краще заряджати струмом 0.9 А протягом 10 годин. Відповідний струм зарядки начерканий на покришці акумулятора.

Свічка

Як завести скутер після зимиТаким чином, перш за все, викручуємо свічку - якщо суха, то справа в паливі.

Перед тим, як вкручувати свічку, варто проконтролювати іскру. Для цього вставте свічку в ковпачок і гарантувавши контакт її різьбової частини до маси (корпус мотора, рама) різким рухом прокрутити колінвал. Безумовно можна використовувати надзвичайний варіант і тримати ковпачок при цьому рукою, але краще застосовувати шматочок дроту, один кінець якого прикручуємо до корпусу мотора, а другий до різьбової частини свічки. У разі відсутності іскри все ясно - купуємо нову. Якщо все в порядку, повертаємо свічку на місце і намагаємося запускати.

Паливо

Як завести скутер після зимиЯкщо свічка висохла, перевіряємо наявність палива в карбюраторі. Справа в тому, що в силу неодноразового перепаду температур в баку сформується конденсат, у вигляді крапель води. Цього конденсату абсолютно може скупчитися солідну кількість. У деяких моделях враховано додатковий «апендикс» у вигляді видавленою штампуванням ємності в баку, біля бензопроводу, або сам бензопровід упаяний на сантиметр вище, ніж днище бака. Дані особливості конструкції порядком покращують справу і конденсат накопичується власне там, але якщо, циклічно, бак ні знімати, ні зливати з нього все й не висушувати, то, з часом конденсат таки почне потрапляти в паливну систему.

Влітку, коду бензин оновлюється в баку часто і при переміщенні, осад збовтується і потихеньку відходить разом з бензином все це фактично непомітно, а ось по навесні водяна затичка де небудь в паливопроводі, насосі, пневмоклапані або карбюраторі цілком має можливість призупинити звичайне надходження палива, особливо, якщо в цих вузлах ще живі рідні сіточки-фільтри, які таки не пропускають воду. З одного боку це, звичайно добре, але з іншого, саме вони мають всі шанси стати передумовою відмови в службі. Такі фільтри треба періодично чистити.

Тут необхідно згадати про конструкції пневмоклапана (властиво для Yamaha і окремих китайських скутерів) та вакуумного бензонасоса (Honda). Якщо у вас встановлений пневмоэлектроклапан, то кількох хвилин старанного смикання кікстартером можливо і не вистачить, для утворення необхідного вакууму для його відкриття, при накачуванні палива в карбюратор функціонуючим за аналогічним принципом бензонасосом і мови бути не може. Для пневмоклапана може існує 2 варіанти розвитку подій: 1-ий - демонтаж з карбюратора вакуумного шланга і створення розрідження примусово (витягуємо повітря з неї шприцом або ж своїми легенями) або зняття бензопроводу і «вливання» бензину навпростець в карбюратор. Для бензонасоса імовірний винятково другий варіант, так як частоти дихання легенями Вам не вистачить.

Як запустити двигун з допомогою ефіру

Як завести скутер після зимиЗнімаємо кришку повітряного фільтра, прямо на фільтруючий елемент набризгуєм велика кількість ефіру (Starting Fluid), закриваємо кришку, головне - не упустити час, поки ефір випарується. Тепер пробуємо заводити. Якщо з 3-4 разів двигун не запустився, значить треба їхати в сервіс. Якщо хоча б чхнув, можна спробувати повторити процедуру.

Якщо в осінній час скутер заводився і практично ніяких заморочок з цим Вам не доставляв, то вищеописаних операцій повинно бути достатньо для першого весняного пуску.

Ще кілька практичних порад

  • Іскра на свічці може бути присутня, але бути слабенькою, в силу відсирівшої кераміки ізолятора, яка здатна вбирати атмосферну вологу. Частина енергії «стікає» по ньому, а що залишилося замало для запалення суміші. Саме це, до речі, і призводить до виходу з ладу свічок, які до цього прекрасно працювали. Таку свічку дозволено спробувати висушити на пальнику або електроплитці, але краще змінити.
  • Перезимувавший бензин має якість «видихатися». З нього випаровуються легкі фракції, а те, що залишилося, входить у хімічну реакцію з повітрям (бензин іноді може поміняти колір на більш темний), і запалити такий бензин зовсім важко. Особливо цей ефект видно, якщо пальне зберігалося в негерметичному або наполовину порожньому резервуарі. Краще всього придбати свіжий бензин, а торішній застосовувати для технічних цілей (мити в ньому деталі, наприклад). Якщо такого палива багато, то можна поступово його підмішувати до нового, але вже в теплу погоду.

Якщо все пройшло рівно і скутер запустився, то перед поїздкою не буде зайвим перевірити рівень масла, охолоджувальної рідини та стан гуми, щоб уникнути проблем.

>
Категорія: Цікаво про скутери - які купить Запчасти на скутер - аккумулятор пластик двигатель | Додав: ()
Переглядів: 3935 | Теги: повітряний фільтр, Карбюратор, акумулятор, двигун, паливо | Рейтинг: 0.0/0