Головна » Все про скутери » Цікаво про скутери - які купить Запчасти на скутер - аккумулятор пластик двигатель |
З настанням низьких температур, питання про те як вранці завести скутер є як ніколи актуальними. Незважаючи на гадану простоту, процес «прикурювання» має ряд нюансів, які ми і розглянемо в матеріалі. Перш ніж попросити сусіда по стоянці (або водія проїжджаючого автомобіля чи скутера) «прикурити» авто, слід пам'ятати, що «прикурювати» можна тільки справний автомобіль. Прикурювати автомобіль можна тільки в тому випадку, якщо двигун, акумулятор, електричні ланцюги і пристрої справні. Тобто тільки в тому випадку, якщо акумулятор розрядився - в результаті довгого простою машини, забутого освітлення салону або світла фар і т.п. Якщо під капотом присутній сильний запах палива, якщо акумулятор «сів» в результаті довгих і безуспішних спроб пуску двигуна, якщо електропроводка покрита товстим шаром бруду або в наявності пошкодження проводів - «прикурювати» не можна ні в якому разі! «Прикурювання» не допоможе, але є ймовірність «посадити» і акумулятор-донор. Якщо електричні пристрої - фари, освітлення - працюють, але двигун не заводиться - справа не в акумуляторі, і «прикурювання» не допоможе. Отже, як правильно прикурити акумулятор скутера: 1. Підганяємо автомобіль або скутер з зарядженим акумулятором (далі «донор»), до скутера з розрядженим акумулятором далі «пацієнт», на мінімальну відстань, але так щоб кузова і рами транспортних засобів не стикалися. 2. Глушимо двигун і вимикаємо всі споживачі «донора». 3. Дістаємо з'єднувальні дроти які повинні бути справними і потужними (з великим перетином) і відкриваємо капот/лючок автомобіля/скутера. 4. Обов'язково від'єднуємо мінусову клему (-) від акумулятора «пацієнта». Так як розряджений акумулятор є великим споживачем струму і може розрядити акумулятор «донора». 5. Приєднуємо провід від плюсової клеми (+) акумулятора «донора» до плюсової клеми (+) акумулятора «пацієнта». 6. Приєднуємо провід від мінусової клеми (-) акумулятора «донора» до блоку циліндрів або до опори двигуна машини «пацієнта». (Проводи підключаємо окремо, щоб уникнути короткого замикання, і не повинні стикатися з рухомими частинами двигуна автомобіля чи скутера (ременями, вентилятором і т.д.). 7. Заводимо «пацієнта» і даємо йому прогрітися до температури двигуна не менше 50 градусів і до стійких оборотів двигуна (приблизно по часу 5 -10 хвилин). 8. Після прогріву двигуна автомобіля «пацієнта», не глушити двигун, приєднуємо назад клему мінуса на розряджений акумулятор. 9. Від'єднуємо плюсову клему (+) від акумулятора «пацієнта» та від (+) акумулятора «донора» (бажано одночасно). 10. Від`єднуємо мінусову клему (-) від акумулятора «донора» і від маси «пацієнта». 11. По можливості перевірте бортову напругу мережі «пацієнта». 12. Дякуємо за допомогу. Важливо: прикурювати акумулятор «пацієнта» з більшою ємністю (А / год), ніж на 10-15%, від акумулятора «донора» не рекомендується. Так само номінальну напругу акумуляторів повинні бути рівні. На замітку «пацієнту»: не глушіть двигун до кінцевого пункту призначення (будинку або автосервісу), де необхідно обов'язково поставити акумулятор на зарядку в теплому місці.
>
| |
Переглядів: 2849 | | |