Головна » Все про скутери » Ремонт скутера своими руками - Ремонт двигателя пластика карбюратора скутеров |
Може, ви не раз вже чули, що акумулятори не піддаються відновленню? Повна нісенітниця і маячня! Значить, руки не там ростуть! Я особисто відновив кілька убитих акумуляторів, і вони працювали ще кілька сезонів! Не віддавайте гроші жадібним продавцям на автобарахолці, не купуйте китайське - воно може пропрацювати менше,ніж ваш старий фірмовий акумулятор, якщо його правильно відновити! Отже, почнемо. Маємо на руках вбитий або майже вбитий акумулятор. Нам знадобляться деякі матеріали та інструменти: 1) Свіжий електроліт (номінальної + бажано підвищеної щільності) 2) Дистильована вода. 3) Вимірювач щільності електроліту (ареометр). Маленький! На великій ви не насмокчеться електроліту з усього акумулятора. 4) Зарядний пристрій, здатний забезпечити малі (0,05-0,4 А) струми зарядки. Я використовував найпростіший самопал - блок живлення від магнітофона, тестер в якості ампер-і вольтметра плюс блок потужних резисторів для регулювання зарядного струму. 5) Десульфатна присадка до електроліту. 6) Маленька клізма і піпетка для наливних цілей. Для початку визначимося з можливими несправностями: 1) Засульфатірованность пластин - ємність акумулятора падає майже до нуля. 2) Руйнування вугільних пластин - при зарядці електроліт стає чорним. 3) Замикання пластин - електроліт в одній із секцій акумулятора википає, секція гріється. (Важкий випадок, але іноді небезнадійний) 4) перемерзлий акумулятор - розпухлі боки, електроліт при заряді відразу скипає (численні замикання пластин) - тут вже нічим не допомогти. Далі я роблю так: 1) Заливаємо акумулятор електролітом номінальної щільності (1,28 г / куб.см). 2) Додаємо присадку, виходячи з обсягу акумулятора (див. інструкцію) 3) Даємо електроліту видавити повітря із секцій, а присадці - розчинитися 48 годин (!), при необхідності доливаємо електроліт до номінального рівня. До речі,присадку можна розчинити в електроліті до заливання в акумулятор, якщо, звичайно, вона добре розчиняється. 4) Підключаємо зарядний пристрій (не забудьте зняти пробки!). АЛЕ МИ НЕ БУДЕМО ЙОГО заряджати! НЕ ЗАРАЗ! Спочатку ми будемо ганяти його по циклу "зарядка-розрядка", інакше "тренування", тобто заряджати та розряджати його, поки не відновиться нормальна ємність. Виставляємо струм зарядки в районі 0,1 А і стежимо за напругою на клемах. Не давайте електроліту кипіти або нагрітися! Якщо необхідно, зменшіть зарядний струм, бульбашки газу і перегрів руйнують акумулятор! Заряджайте, поки напруга на клемах акумулятора не досягне 2,3 - 2,4 В на кожну секцію, тобтодля 12-вольта - 13,8-14,4 В. 5) Зменшуємо зарядний струм вдвічі і продовжуємо зарядку. Зарядку акумулятора припиняємо, якщо в протягом 2:00 щільність електроліту і напруга на клемах залишаються незмінними. 6) Доводимо щільність до номінальної доливкою електроліту підвищеної щільності (1,4) або дистильованої води. 7) Розряджаєм акумулятор через лампочку струмом приблизно в 0,5 А до падіння напруги на клемах до 1,7 В на елемент. Для 12-вольта ця величина складе 10,2 В, для 6-вольта 5,1 відповідно. З наявних величин струму розряду і часу розряду обчислюємо ємність нашого акумулятора. Якщо вона нижче номінальної (4 ампер-години), то: 8) Повторюємо цикл заряду з початку доти, поки ємність акумулятора не наблизиться до номінальної. 9) Додаємо в електроліт ще трохи присадки і закриваємо отвори акумулятора. ВСЕ! Ми маємо на руках робочий акумулятор, який, виходячи з мого досвіду, іноді здатний пропрацювати довше китайського! Далі користуємось з акумулятором, як годиться. Рекомендації з обслуговування акумулятора 1) Слідкуйте за рівнем електроліту і його щільністю. Хоча б пару раз за сезон! Зазвичай від перезаряду електроліт википає, і доводиться доливати дист. воду. При низьких температурах, особливо, якщо після холодної ночі стартер ледве крутить, підніміть щільність електроліту,але не більше 1,4! 2) Ні в якому разі не залишайте акумулятор зимувати разом зі скутером в холодному гаражі! Він може перемерзнути, а це гарантована СМЕРТЬ для акумулятора! 3) Номінальний струм зарядки акумулятора складає 0,1 від його ємності в ампер-годинах, тобто в нашому випадку 0,4 ампера на протязі 10 годин. НЕ КОРИСТУЙТЕСЬ автомобільним зарядним пристроєм, ЯКЩО ВОНИ НЕ МАЮТЬ РЕГУЛЮВАННЯ ЗАРЯДНОГО СТРУМУ В МЕЖАХ НИЖЧЕ 1А! Величезний струм заряду просто вб'є ваш малюк-акумулятор.
>
| |
Переглядів: 4906 | | |