Головна » Все про скутери » Ремонт скутера своими руками - Ремонт двигателя пластика карбюратора скутеров |
Отже, настиг мене ремонт пластика на скутері. Тут і взагалі в мережі, зустрічається метод ремонту сколів пластика і його тріщин за допомогою епоксидних смол або клею. Спочатку думав поступати так само, але потім, після деякого спілкування з людьми, які професійно займаються ремонтом пластмаси автомобілів (та й мопедів), схилився до іншого методу. Полягає він у зварюванні тріщин з одночасним їх армуванням. Ремонт пластика на скутеріОтже, якщо Ви не хочете чи не можете задаватись питанням де купити пластик на скутер і хочети провести ремонт пластмаси мопеда своїми руками, то для цього Вам потрібно врахувати наступні етапи перед початком проведення робіт. Армуючий матеріал для ремонту пластмаси на мопедіЦе бронзова сітка (я паяв латунною), яка має бути не дуже товстою, нежорсткою, але тримати форму після деформації. Товщина - десь 0,1-0,2 мм. На цьому етапі, беремо ноги в руки або, якщо скутер на ходу, суєм його під дупу і мчимо на ринок, прочісувати, так званих, "дідів" у пошуках потрібного матеріалу. Чому, власне, потрібна бронза? Вона добре прогрівається, паяється, не іржавіє. Я визнав, що тим же параметрам відповідає латунь (просто знайшов таку сітку). Так само це може бути мідь. Бачив сітку з нержавіючої сталі, але прогрівається вона гірше, та й жосткувата, хоча при наявності відсутності інших варіантів - вона теж підійде. З першим етапом ніби все. Як паяти пластик на скутері
Зібраний жужик паяти незручно, як мінімум. Знімаємо весь пластик, який підлягає ремонту і миєму його. З чистими речами працювати приємніше. Зачищаємо всі дефектні місця до чистого пластику (сколи та тріщини по периметру, на відстані приблизно мм 5 від краю). Беремо армуючий матеріал (ту саму сітку) і нарізаємо його на смужки шириною 7-10 мм. Бажано не використовувати на цьому етапі улюблені мамині манікюрні ножиці - вона цього не оцінить. Включаємо в розетку електропаяльник (що? Немає паяльника? Треба терміново знайти!). Поки він гріється, беремо пластмасу, намагаємося надати їй первозданну форму, кладемо на тріщинку смужку сітки, перекриваючи її обидві сторони, і паяльником притискаємо останню до першого. Таким чином пропоюємо всі шви. Пайка пластика на скутері починається з лицьового боку. На тонкій пластмасі з обороту виступить горбик, який можна злегка загладити паяльником. Товсту пластмасу можна пропаяти і з обороту. На шві краще зробити ямку, ніж залишити бугор - яма потім заповниться шпаклівкою. Щоб прибрати бугор, доведеться повозитися більше. Шпаклівка і покраска пластика скутераЦі етапи детальніше розгляну в іншій статті. При роботі з пластмасою, руки після бутерброда з ковбасою, тарані, оселедця - краще помити, а не витирати об деталі. Працювати потрібно в добре провітрюваному приміщенні - гаряча пластмаса видає не надто корисні випаровування. Плюси від ремонту пластмаси мопеда таким методом:
Мінуси - мною поки не відмічено, крім того, що досить складно збирати дрібні осколки, хоча і можливо. P.S. Не вірте тим, хто радитиме вам зміцнити все заклепками. При скутерних вібраціях шви все одно треба армувати. Минулий господар мого скутера повівся - так власне це я і виправляв. Отже, ремонт пластмаси скутера справа не така вже і складна, якщо підійти до неї відповідально і користуватися нашими рекомендаціями по ремонту скутера своїми руками. Адже далеко не кожний водій скутера моєже собі позволити, наприклад, купити пластик на скутер Viper Storm 150 чи Хонда Леад 20. Удачі!
>
| |
Переглядів: 8509 | | |