Головна » Все про скутери » Ремонт скутера своими руками - Ремонт двигателя пластика карбюратора скутеров |
Причини поганого запуску холодного двигуна скутера вже розглядалися в цій статті, де докладно були описані всі можливі несправності та методи їх вирішення. Що ж робити, якщо скутер не заводиться або заводиться важко вже після прогрівання, коли двигун гарячий? Давайте розглянемо можливі неполадки докладніше. Отже, скутер завівся, попрацював трохи, двигун прогрівся, ви проїхали якусь відстань і вимкнули запалювання, наприклад для того щоб зайти в магазин. Однак завести двигун знову стало досить проблематично, а іноді ви не можете завести його в цій ситуації зовсім. Причин тут декілька, але основна несправність криється в системі живлення. Виною всьому може бути карбюратор, а саме - багата суміш. Багата суміш характеризується змінами пропорцій повітря до бензину, коли бензину надходить більше, ніж кисню. У такій ситуації правильне займання суміші неможливо. Чому це відбувається Насправді нічого "кримінального" в цьому моменті немає, все відбувається згідно із законами фізики і боротися з цим можна ... На працюючому моторі через карбюратор проходить потужний потік повітря, значно охолоджуючи його. Так само охолодження відбувається і за рахунок проходження через нього пального.Температура карбюратора помітно нижче температури двигуна і нижче точки кипіння бензину. При зупинці двигуна карбюратор починає інтенсивно прогріватися від гарячого двигуна, бензин в камері поплавця починає кипіти і інтенсивно випаровуватися. Пари бензину щільно заповнюють всі доступні порожнини впускного тракту (корпус повітряного фільтра, впускний колектор) і сам карбюратор. Рівень бензину в камері поплавця падає. В системі бензоподачі можливе утворення парових пробок. Всі ці процеси інтенсивно відбуваються в перші 5 - 30 хв. після зупинки двигуна і залежать так само від температури навколишнього повітря. Як запустити гарячий двигун Перше, що необхідно зробити, це перевірити повітряний фільтр. Занадто брудний фільтруючий елемент перешкоджає проходу через нього повітря в потрібній кількості. Особливо це критично при запуску. Якщо фільтруючий елемент брудний, його необхідно промити відповідно до правил або замінити на новий. Обслуговування повітряного фільтра скутера. Якщо після попередньої операції проблема залишається незмінною, потрібно зняти карбюратор і перевірити правильність розташування поплавка. Переповнення камери поплавця сприяє серйозному збагаченню, що знову ж таки перешкоджає нормальному пуску двигуна на гарячу. Огляньте іголчастий клапан поплавця, він може бути зношений, внаслідок чого канал перекривається не герметично і рівень в камері поплавця не регулюється. Це ж відбувається, якщо під голку потрапив бруд, герметичності в цьому випадку чекати не варто. Перевірте поплавок на наявність тріщин або пошкоджень. В ідеалі, сам поплавок повинен бути герметичним, в ньому знаходиться повітря і наявність бензину всередині поплавця є прямим приводом до його заміни. Треба брати до уваги і той фактор, що коли на скутер встановлюється задній амортизатор збільшеної довжини, кут розташування карбюратора в цьому випадку змінюється, а за ним і розташування поплавка. Природно, в цьому випадку про нормальну настройку і мови бути не може, тому завжди встановлюйте амортизатори необхідної довжини. Крім перерахованих вище пунктів, проблема з «гарячим» пуском може спостерігатися і при деяких неполадки в системі запалення, проте це трапляється досить рідко, так як несправність запалювання характеризується як на гарячому двигуні, так і на холодному. Тому всю увагу потрібно акцентувати на першому пункті. Якщо у Вас не запускається двигун "на гарячу" рекомендую наступне: щоб суміш швидше нормалізувалася, потрібно відкрити дросельну заслінку, викрутивши при заведенні гарячого мотора ручку газу (наполовину, а можна і "в підлогу"). При цьому вентиляція парів бензину відбудеться набагато швидше, ніж при закритій дросельній заслінці і в двигун почне надходити суміш необхідна для запуску. Як тільки мотор завівся робимо пару "прогазовок" і все, скутер "готовий до вживання".
>
| |
Переглядів: 6284 | |