Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
» »

Причини поганого запуску холодного двигуна скутера вже розглядалися в цій статті, де докладно були описані всі можливі несправності та методи їх вирішення. Що ж робити, якщо скутер не заводиться або заводиться важко вже після прогрівання, коли двигун гарячий? Давайте розглянемо можливі неполадки докладніше.

Отже, скутер завівся, попрацював трохи, двигун прогрівся, ви проїхали якусь відстань і вимкнули запалювання, наприклад для того щоб зайти в магазин. Однак завести двигун знову стало досить проблематично, а іноді ви не можете завести його в цій ситуації зовсім. Причин тут декілька, але основна несправність криється в системі живлення. Виною всьому може бути карбюратор, а саме - багата суміш. Багата суміш характеризується змінами пропорцій повітря до бензину, коли бензину надходить більше, ніж кисню. У такій ситуації правильне займання суміші неможливо.

Чому це відбувається

Насправді нічого "кримінального" в цьому моменті немає, все відбувається згідно із законами фізики і боротися з цим можна ...

На працюючому моторі через карбюратор проходить потужний потік повітря, значно охолоджуючи його. Так само охолодження відбувається і за рахунок проходження через нього пального.Температура карбюратора помітно нижче температури двигуна і нижче точки кипіння бензину.

2005 10 17 scooter carburator 1.jpg (300×288)

При зупинці двигуна карбюратор починає інтенсивно прогріватися від гарячого двигуна, бензин в камері поплавця починає кипіти і інтенсивно випаровуватися. Пари бензину щільно заповнюють всі доступні порожнини впускного тракту (корпус повітряного фільтра, впускний колектор) і сам карбюратор. Рівень бензину в камері поплавця падає. В системі бензоподачі можливе утворення парових пробок. Всі ці процеси інтенсивно відбуваються в перші 5 - 30 хв. після зупинки двигуна і залежать так само від температури навколишнього повітря.

Як запустити гарячий двигун

Перше, що необхідно зробити, це перевірити повітряний фільтр. Занадто брудний фільтруючий елемент перешкоджає проходу через нього повітря в потрібній кількості. Особливо це критично при запуску. Якщо фільтруючий елемент брудний, його необхідно промити відповідно до правил або замінити на новий. Обслуговування повітряного фільтра скутера.

article246.jpg (200×200)

Якщо після попередньої операції проблема залишається незмінною, потрібно зняти карбюратор і перевірити правильність розташування поплавка. Переповнення камери поплавця сприяє серйозному збагаченню, що знову ж таки перешкоджає нормальному пуску двигуна на гарячу. Огляньте іголчастий клапан поплавця, він може бути зношений, внаслідок чого канал перекривається не герметично і рівень в камері поплавця не регулюється. Це ж відбувається, якщо під голку потрапив бруд, герметичності в цьому випадку чекати не варто. Перевірте поплавок на наявність тріщин або пошкоджень. В ідеалі, сам поплавок повинен бути герметичним, в ньому знаходиться повітря і наявність бензину всередині поплавця є прямим приводом до його заміни.

10.jpg (448×336)

Треба брати до уваги і той фактор, що коли на скутер встановлюється задній амортизатор збільшеної довжини, кут розташування карбюратора в цьому випадку змінюється, а за ним і розташування поплавка. Природно, в цьому випадку про нормальну настройку і мови бути не може, тому завжди встановлюйте амортизатори необхідної довжини.

Крім перерахованих вище пунктів, проблема з «гарячим» пуском може спостерігатися і при деяких неполадки в системі запалення, проте це трапляється досить рідко, так як несправність запалювання характеризується як на гарячому двигуні, так і на холодному. Тому всю увагу потрібно акцентувати на першому пункті.

Якщо у Вас не запускається двигун "на гарячу" рекомендую наступне: щоб суміш швидше нормалізувалася, потрібно відкрити дросельну заслінку, викрутивши при заведенні гарячого мотора ручку газу (наполовину, а можна і "в підлогу"). При цьому вентиляція парів бензину відбудеться набагато швидше, ніж при закритій дросельній заслінці і в двигун почне надходити суміш необхідна для запуску. Як тільки мотор завівся робимо пару "прогазовок" і все, скутер "готовий до вживання".

>
Категорія: Ремонт скутера своими руками - Ремонт двигателя пластика карбюратора скутеров | Додав: ()
Переглядів: 6284 | Рейтинг: 2.0/1