Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
» »

Двигуни для китайських скутерів можуть бути двотактними і чотиритактними. Всі вони виробляються безпосередньо в Китаї заводом виробником скутерів або під замовлення від сторонньої компанії. Зазвичай, розробкою чогось нового ніхто там не займається, так як це дорого, довго і вимагає знатних умів, яких в цій країні не зовсім багато.

Звідси, всі виробничі лінії представляють із себе японські оригінали або трохи допрацьовані конвєєри. Простіше кажучи, той двигун, який стоїть на вашому китайському скутері, років 15-20 тому стояв на японському Yamaha, Honda або Suzuki.

Цікаво те, що чотиритактні двигуни китайці навчилися робити краще, ніж двотактні, звідси їх якість дещо вища. А отже і чотиритактник китайського виробництва буде надійнішим, ніж двухтактник. Зустрічаються також аналоги європейських моделей 80 - 90-х років, але їх дуже мало.

Кожен двигун китайського скутера має маркування, яка може розповісти багато про що. Набір букв і цифр розповість про завод виробника, кількість циліндрів, розташування циліндра, діаметрі поршня, об'єм і багато іншого.

Розглянемо розшифровку номера двигуна більш докладно. Як правило, номер двигуна починається з абревіатури букв, які розкажуть про завод, де він був виготовлений. Розшифровка абревіатури наведена в таблиці нижче:

RFB - Kymco
RF4 - Chyong Horng Enterprise Co., LTD.
LZS - Chongqing Zongshen Group
LSR - Chongquing Hi-Bird Motorcycle Industry Co., LTD.
LLC - Chongqing Kinlon S & T Group Co., Ltd.
LL8 - Jiangsu Linhai Power Machinery Group – Linhai – Model Year 2006 or newer
LHJ - Chongqing Astronautical Bashan Motorcycle Manufacture Co., LTD.
LCE - Chunfeng Holding Group Co., LTD. – CFMOTO – Model Year 2003 and newer
LB2 - Geely
LAW - Power Sports Factory – Agent For – Qianjiang – Model Year 2003 and Newer
LAN - Changzhou Yamasaki Motorcycle Co., LTD.
LAE - China Qingqi Group, Inc.
RFG - Sanyang Industry Co. LTD.
LAA - Jialing
L5X - Cixi Konced Motorcycle Co., LTD.
L4Y - Qingqi Group Ningbo Rhon
5RY - Roketa [This is odd because 5RY should indicate a US manufacturer]
RFB - STR Motorsports, Inc. dba Kymco USA
LYD - Taizhou City Kaitong Motorcycle
LJ4 - Shanghai Jmstar Motorcycle Co.
LFG - Taizhou Chuanl Motorcycle Manufacturing Co., LTD.
L8Y - Shanghai Shenke Motorcycle Co., LTD
L5Y - Taizhou Zhongneng Import and Export Co., LTD.
LFE - Wuxi Futong Motorcycles Co LTD
LFF - Zhejiang Taizhou Wangye Power Co., LTD.
L8X - Zhejiang Summit Huawin Motorcycle Co., LTD.
L4S - Zhejiang Xingyue Vehicle Co., LTD.
L1E - Zhejiang Lingyun Motorcycle Co., LTD.

Примітно те, що відсутність абревіатури може говорити про підпільне походження двигуна. Таке ж зустрічається у випадку, якщо завод виробник скутера замовив двигун у «нонейм» компанії.

Далі буде цифра 1 або 2. Це покажчик кількості циліндрів. Зазвичай циліндр 1, але чомусь це завжди вказується. Щоб легше сприймати інформацію про номер двигуна, як приклад візьмемо довільний номер:

LAA1P39FMA09013521

Видно перші дві букви LAA, тепер відомо, що це виробник. Далі йде цифра 1, це кількість циліндрів.

Наступна буква P - розповість про розташування двигуна. Він може бути горизонтальним, або вертикальним. Горизонтальна модель містить букви P в номері, у вертикальному двигуні ця буква відсутня.

Наступна цифра - 39. Це діаметр циліндра. В даному випадку це говорить, що двигун полтинник, але часто виробник бреше, встановлюючи більший циліндр, тим самим збільшуючи об'єм. Хоча продає скутер як полтинник і навіть не соромиться. Такий крок - вимушений, адже чотиритактний китайський полтинник зовсім не хоче їхати. Набагато простіше збільшити об'єм двигуна, ніж мудрувати з іншими елементами.

Далі ми бачимо букву F, замість неї може стояти буква Q. Китайські скутери в основній своїй масі комплектуються двигунами повітряного охолодження. Причому це охолодження може бути як природним, так і примусовим. Яскравий приклад природного повітряного охолодження - мопеди типу Delta, Alpha, Activ і їм подібні. Примусове повітряне охолодження можна зустріти на скутерах, коли повітря всмоктується збоку за допомогою крильчатки охолодження.

У нашому випадку, після букви F ми бачимо букву M. Вона говорить про мотоциклетний тип двигуна.

Далі - буква A. Але може бути й інший, про це докладніше. Китайські скутерні двигуни можуть бути об'ємом від 50 до 250 кубічних сантиметрів. Від мінімального до максимального обсягу є кілька ступенів, і кожен ступінь позначається заводом спеціальної буквою. Детальніше в таблиці:

 

А, В — до 50 см3
G – до 100 см3;
Н – от 100 до 125 см3
I – 120 – 125 см3
J – 150 см3
L – до 200 см3
М – до 250 см3

Як говорилося вище, часто позначення не відповідає фактичному обсягу, але відхилення зазвичай бувають у скутерів з мінімальною кубатурою.

Далі бачимо число 09. Це рік випуску, саме ці дві цифри. Тепер ми знаємо, що наш скутер 2009 року випуску.

А от наступні 6 цифр, в нашому випадку це 013 521 - це номер двигуна. Приміром, наша модель - 13 521 у порядку провадження.

Як бачите, номер двигуна скутера говорить багато про що. Знати цю інформацію про своєму залізному коні повинен кожен.

>
Категорія: Цікаво про скутери - які купить Запчасти на скутер - аккумулятор пластик двигатель | Додав: ()
Переглядів: 4165 | Рейтинг: 4.5/2