Головна » Все про скутери » Цікаво про скутери - які купить Запчасти на скутер - аккумулятор пластик двигатель |
Двигуни для китайських скутерів можуть бути двотактними і чотиритактними. Всі вони виробляються безпосередньо в Китаї заводом виробником скутерів або під замовлення від сторонньої компанії. Зазвичай, розробкою чогось нового ніхто там не займається, так як це дорого, довго і вимагає знатних умів, яких в цій країні не зовсім багато. Звідси, всі виробничі лінії представляють із себе японські оригінали або трохи допрацьовані конвєєри. Простіше кажучи, той двигун, який стоїть на вашому китайському скутері, років 15-20 тому стояв на японському Yamaha, Honda або Suzuki. Цікаво те, що чотиритактні двигуни китайці навчилися робити краще, ніж двотактні, звідси їх якість дещо вища. А отже і чотиритактник китайського виробництва буде надійнішим, ніж двухтактник. Зустрічаються також аналоги європейських моделей 80 - 90-х років, але їх дуже мало. Кожен двигун китайського скутера має маркування, яка може розповісти багато про що. Набір букв і цифр розповість про завод виробника, кількість циліндрів, розташування циліндра, діаметрі поршня, об'єм і багато іншого. Розглянемо розшифровку номера двигуна більш докладно. Як правило, номер двигуна починається з абревіатури букв, які розкажуть про завод, де він був виготовлений. Розшифровка абревіатури наведена в таблиці нижче:
Примітно те, що відсутність абревіатури може говорити про підпільне походження двигуна. Таке ж зустрічається у випадку, якщо завод виробник скутера замовив двигун у «нонейм» компанії. Далі буде цифра 1 або 2. Це покажчик кількості циліндрів. Зазвичай циліндр 1, але чомусь це завжди вказується. Щоб легше сприймати інформацію про номер двигуна, як приклад візьмемо довільний номер: LAA1P39FMA09013521 Видно перші дві букви LAA, тепер відомо, що це виробник. Далі йде цифра 1, це кількість циліндрів. Наступна буква P - розповість про розташування двигуна. Він може бути горизонтальним, або вертикальним. Горизонтальна модель містить букви P в номері, у вертикальному двигуні ця буква відсутня. Наступна цифра - 39. Це діаметр циліндра. В даному випадку це говорить, що двигун полтинник, але часто виробник бреше, встановлюючи більший циліндр, тим самим збільшуючи об'єм. Хоча продає скутер як полтинник і навіть не соромиться. Такий крок - вимушений, адже чотиритактний китайський полтинник зовсім не хоче їхати. Набагато простіше збільшити об'єм двигуна, ніж мудрувати з іншими елементами. Далі ми бачимо букву F, замість неї може стояти буква Q. Китайські скутери в основній своїй масі комплектуються двигунами повітряного охолодження. Причому це охолодження може бути як природним, так і примусовим. Яскравий приклад природного повітряного охолодження - мопеди типу Delta, Alpha, Activ і їм подібні. Примусове повітряне охолодження можна зустріти на скутерах, коли повітря всмоктується збоку за допомогою крильчатки охолодження. У нашому випадку, після букви F ми бачимо букву M. Вона говорить про мотоциклетний тип двигуна. Далі - буква A. Але може бути й інший, про це докладніше. Китайські скутерні двигуни можуть бути об'ємом від 50 до 250 кубічних сантиметрів. Від мінімального до максимального обсягу є кілька ступенів, і кожен ступінь позначається заводом спеціальної буквою. Детальніше в таблиці:
Як говорилося вище, часто позначення не відповідає фактичному обсягу, але відхилення зазвичай бувають у скутерів з мінімальною кубатурою. Далі бачимо число 09. Це рік випуску, саме ці дві цифри. Тепер ми знаємо, що наш скутер 2009 року випуску. А от наступні 6 цифр, в нашому випадку це 013 521 - це номер двигуна. Приміром, наша модель - 13 521 у порядку провадження. Як бачите, номер двигуна скутера говорить багато про що. Знати цю інформацію про своєму залізному коні повинен кожен.
>
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 4165 | |