Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
» »

Двотактний двигун, встановлений на японських скутерах, а також на більшості китайських, гріється сам по собі, але цьому йому так само може допомогти ще ряд факторів і причин. Можливо після поїздки гарячий двигун не хоче заводитись. Розбирання і зборка двигуна справа нелегка, тож спочатку дізнайтеся про причини перегріву мотора і виходу режиму його роботи за межі робочої температури, можливо не все так погано.

Чому кипить мотор

Основним фактором, як правило стає неправильно налаштований карбюратор. Якщо суміш бідна, а це коли повітря в карбюратор подається більше ніж бензину, в порівнянні з встановленим заводом параметром, скутер перегрівається. Тому в першу чергу, якщо ваш скутер сильно гріється, перевірте карбюратор.

Практично на всіх карбюраторах, встановлених на скутерах є гвинт регулювання якості суміші. Винятком лише є Mikuni, встановлені на скутерах Suzuki Sepia і Suzuki Addres. У них, як правило все працює правильно, так як до вас ніхто нічого змінити не міг в якості суміші з причини відсутності гвинта регулювання, але більш вмілі власники могли опустити голку, тому раджу перевірити розташування запірної голки в карбюраторі, якщо ваш скутер гріється. Як правило голка кріпиться до утримувача в п'яти позиціях. В ідеалі голка повинна кріпиться на третій позиції, але якщо поршнева помітно підсіла (читай статтю Дефектування поршня), іноді доводиться регулювати її в ту чи іншу сторону.

Також двигун перегрівається через бруд, що потрапив на ребра охолодження циліндра, тим самим перешкоджаючи відведення тепла або лише частковому продуванню. Відсутність кожуха двигуна так само може служити причиною перегріву, так як на відміну від радянських мопедів, двигун яких був відкритий, але охолоджувався зустрічним потоком повітря, на наших скутерах двигун закритий пластиком і знаходиться ззаду, а охолоджується вентилятором збоку.

Октанове число бензину, а саме 95 бензин, також може бути причиною перегріву мотора, особливо на скутерах із спочатку низьким ступенем стиснення, таких як Honda Lead і Honda Tact. На них слід використовувати тільки 92 бензин. При експлуатації на 95 бензині, перегрів вам забезпечений. Скутери Yamaha рідко схильні до перегріву, 95 бензин переносять добре.

Перегрів скутера 4т з рідинним охолодженням трапляється рідко, звичайно якщо двигун його працює справно, а всі налаштування трансмісії проведені згідно з нормами. Основною причиною перегріву такого скутера може бути витік охолоджуючої рідини (тосол) з контуру, що трапляється вкрай рідко і тоді мотор закипає.

Чому перегрівається двигун ми дізналися, але в будь-якому випадку, щоб цього не сталося потрібно ретельно дотримуватись рекомендацій по обслуговуванню скутера.

>
Категорія: Цікаво про скутери - які купить Запчасти на скутер - аккумулятор пластик двигатель | Додав: ()
Переглядів: 6304 | Теги: двигун, | Рейтинг: 2.4/8