Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
» »

Альфамото Panda - дуже своєрідний і незвичайний скутер. За його зовнішності, з гратами на фарах і пластиковим «захистом» ручок керма, можна припустити, що виробник намагався створити образ такого собі скутера з невеликим позашляховим ухилом. В принципі, якщо врахувати, що модель може комплектуватися не тільки асфальтовою, але й універсальною гумою, таке припущення виправдане. Тільки нам попався апарат в дорожній комплектації, і вивозити його для випробувань на бездоріжжі зовсім не хотілося - його гума часом погано чіплялася навіть за асфальт.

За вартістю Panda можна порівняти з б/у японськими полтинниками, але у нього, порівняно з ними, є деякі переваги: ​​на відміну від маленьких «японців», Panda повноцінно двомісний, у нього 12-й радіус коліс, на нього без проблем встановлюється кофр і, що зовсім важливо, є гарантія (правда, на акції скутера ціною, яку на б/у техніку вам ніхто не дасть! Правда, є і недоліки, про які ми розповімо по ходу тесту.

Про один з них (резина) ми вже згадували. Для двоколісних апаратів дуже важливо, щоб покришки не тільки добре чіплялися за суху дорогу, але також не пасували і перед вологим або мокрим покриттям. У Panda проблеми можуть виникнути і з тим, і з іншим. Наприклад, на бруківці що переднє, що заднє колесо може заблокуватися, НЕ подавши попереджувальних сигналів, що з огляду на слабку інформативність гальм, може бути небезпечно для початківців і малодосвідчених скутеристів. Впевнено можна себе почувати тільки на сухому і не курному асфальті. До речі, на такому покритті заблокувати навіть заднє колесо практично неможливо. Мені не вдалося зробити це жодного разу, правда, цього можна списати на непритерті задні дискові гальма. Оцінити їх ефективність при практично нульовому пробігу складно - на мокрій слизькій поверхні колесо легко блокується, а на асфальті можна вичавити задній гальмо до упору - і при цьому скутер продовжуватиме котитися далі з ледве помітним уповільненням. Переднє дисковий гальмо показало себе набагато краще, але тільки якщо гальмувати не як зазвичай, двома, а всіма 4-ма пальцями. Але знову ж, оглянувши гальмівний диск, я зробив висновок, що він ще не притерся до колодок належним чином, а тому з часом ефективність гальм повинна підвищитися.

Тормоза Альфа Мото Панда

Враховуючи вищевикладене, на Panda сильно не поганяєш. Втім, для цього він і не призначений - він не гоночний апарат, а звичайний міський скутер. Типовим прикладом його використання можна вважати неспішні подорожі від дому на роботу, у справах, або просто в магазин за продуктами. Для покупок під сидінням достатньо місця, а якщо додати до обсягу штатного багажника опціональний кофр, - можна і в невелику подорож відправитися, для багажу не буде мало місця. Молодь може знайти в ньому спосіб виділитися з натовпу - на такому незвичайному з вигляду скутері неможливо залишитися непоміченим. Ще більше він може сподобатися українським футбольним фанатам - на задній частині скутера красується футбольний м'яч і напис «2012».

Скутер 2012 для футбольних фанатів Україна

Незважаючи на «двомісність», конструкція скутера накладає деякі обмеження на ріст водія. Найкомфортніше за кермом почуватиметься людина з ростом до 180 см. Мені ж з таким ростом іноді хотілося відсунутися назад на сидінні, щоб праве коліно не впиралося в ключ запалювання, але «ступінчаста» сидушка не дозволяла це зробити.Також при розворотах і різких поворотах доводилося прибирати коліна, щоб вони не заважали рулити. До речі, про кермо. Декоративні пластикові щитки навпроти ручок керма дійсно виконують захисну функцію - при холодній погоді вони можуть захистити руки водія від холодного вітру. Говорити про більше не варто. Правда, мені вони більше заважали,так як при спробах намацати ручку гальма, пальці зрідка чіплялися за цей «захист». Втім, при необхідності щитки легко знімаються зі скутера.

Alfamoto Panda 50

Panda за розміром трохи більше крихітних японських полтиників, ширше скутер буде і по керму, так що по маневреності в тягнучках він буде трохи їм поступатися. Зате на довгих прямих ділянках Panda виглядає краще, оскільки володіє більшою максимальною швидкістю. 4-х тактний двигун, хоч і володіє невеликою потужністю - близько 3-х к.с., - за рахунок правильно підібраних налаштувань варіатора здатний розігнати скутер до 80 км/год. Мало того, він володіє дуже гарною тягою, і здатний на нормальній швидкості витягнути двох грубезних пасажирів на досить крутий підйом! Але це не означає, що на рівній ділянці дороги і з одним пасажиром він буде жваво прискорюватися - характер у двигуна спокійний, і чекати іншого від 50-ти кубового чотиритактника не варто.

Максимальна швидкість скутера Панда 80 км/год

Будь-який інтегральний шолом поміщається в «унітаз», крім ... Caberg'a. Йому заважає «гребінець» вентклапана. Зате «півлицевик» і ще купа дріб'язку тут можна розмістити без проблем.

Іноді в дорозі давала про себе знати жосткувата підвіска. Але, якщо характеристики вилки можна поміняти, тільки заливши в неї менш в'язке масло, то два задніх газових амортизатора можна переналаштувати, якщо під рукою є насос з манометром - під гумовими накладками розширювальних бачків знаходяться ниппеля, через які можна відрегулювати тиск повітря всередині амортизатора, і таким чином зробити його м'якше або жорсткіше. Шкода тільки, що можливість звичайного преднатягу пружин відсутня - все-таки з насосом возитися довше. Оптимальним же виходом, з моєї точки зору, було зменшення тиску в шинах - на керованості це майже не позначилося, зате площа контакту шин з дорогою збільшилася, а нерівності стали відчуватися не так сильно.

Після тест-драйву я б охарактеризував Alfamoto Panda так: типовий середньостатистичний китаєць за дуже невеликі гроші. Без явних достоїнств, але і без значних недоліків. А враховуючи те, що на даний момент знайти щось краще з нової техніки за такі ж гроші практично неможливо, Альфамото Panda виглядає досить привабливо для тих людей, бюджет яких на покупку скутера досить обмежений.

Альфамото Панда фото

Технічні характеристики Alfamoto Panda

Модель: Panda
Рік початку випуску: 2007
Довжина: 1810 мм
Висота: 1050 мм
База: 1300 мм
Об'єм двигуна: 49 см3
Діаметр і хід поршня: -
Тактність двигуна: чотиритактний, одноциліндровий
Тип охолодження: примусове, повітряне
Максимальна потужність: 3.0 к.с. при 7000 об.хв
Крутний момент: -

Об'єм бензобака: 3,5 л
Об'єм масла в двигуні: -
Витрата палива: 2,1 л. / 100 км. (При 30 км.г.)
Тип трансмісії: варіаторна КП
Тип гальм: передні дискові, задні барабанні

Маса: 87 кг

Розмір переднього колеса: 120 / 70-12
Розмір заднього колеса: 120 / 70-12

Максимальна швидкість: 60 км.г. (80 км/год)
Наявність каталізатора: -

>
Категорія: Каталог скутеров - какой купить скутер в Украине Киеве Днепропетровске Львові ціна | Додав: ()
Переглядів: 5325 | Теги: обзор, Alfamoto panda 50, купити скутер, Альфамото, 50сс, огляд скутерів, Alfamoto | Рейтинг: 4.2/4