Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
» »

Тільки жовчний азіатський заздрісник-нувориш наважиться назвати європейців зарозумілими снобами, коли ті говорять про свою багату на події та особистості історію - тому що у новомодних азіатських вискочок її, історії, поки немає ... А втім, не без того - маркетологи європейських мотокомпаній не упустять шанс підкреслити спадкоємність поколінь: «Зверніть увагу, форма переднього щита цього скутера точ-в-точ повторює обриси нагрудника тих самих бойових лат, в яких сер П'яджі бився на турнірі в Мілані в 1300-якомусь там році». Підв'язати свіженького дебютанта до знаменитості билинних часів - класичний трюк!

Ось і цього разу італійський концерн Piaggio не став оригінальничати: дебют 250-кубової модифікації в сімействі Vespa Granturismo пов'язали з 50-річним ювілеєм легендарної Vespa GS - першого спортивного скутера в програмі компанії. На наші часи, 8 к.с.і 100 км/год прототипу - показники більш ніж скромні. Але порівняйте їх з тим, що було не в спортивній - «стандартної» моделі тих часів: 5 к.с. і 75 км/год. До того ж в GS встановлювали 150-кубовий двигун (в «стандарті» - 125 см3), 4-ступінчаста коробка передач (замість 3-ступінчастою) і 10-дюймові колеса (раніше - 8 дюймів). Машинка моментально стала бестселером, а пізніше знайшла культовий статус.

Якщо чесно, нова Vespa від інших моделей сімейства Granturismo так вже радикально не відрізняється. Якщо порівняти з 200-кубовою моделлю, то у новинки всього на 2 к.с. більше, що на тлі колишніх 20, погодьтеся, не так вже й багато. За що ж дебютант удостоївся «фамільного» позначення - GTS250 ie? Хоча правильно запитати «навіщо». А потім, щоб, по-перше, перекинути місток до легендарної GS, випнути зв'язок індексом і таким чином від народження звести цю Vespa в хай-клас. По-друге, у машини достатнього багато нововведень, щоб не вважати її «звичайним» Granturismo з новим двигуном.

Новейшая версия двигателя Piaggio Quasar оснащена впрыском топлива. Приборная панель - сгусток современных технологий. Тахометр на скутере увидишь нечасто.

Новітня версія двигуна Piaggio Quasar оснащена уприскуванням палива.
Приладова панель - згусток сучасних технологій. Тахометр на скутері побачиш нечасто.

Традиційні для Vespa цінності свято дотримані: несучий сталевий кузов-монокок, короткоричажна передня підвіска тягнучого типу з консольним кріпленням колеса. Але дещо застосовано вперше в історії марки (і вона, історія марки, стала ще багатшою - на заздрість азіатам). Це гальмівна система з підсилювачем і АБС (встановлюється за замовленням). Не бачили ми на Vespa раніше і таких вишуканих приладових панелей: на рідкокристалічний дисплей виводяться дані про обороти двигуна, запасі палива, пробіг, температурі охолоджуючої рідини і навколишнього повітря, тут же сигнальні вічка іммобілайзера, системи упорскування палива та АБС - на світлодіодах. І - годинник!Двигун Piaggio Quasar 250 i.e. - перший італійський агрегат такої кубатури, обладнаний системою уприскування палива. Вона дозволяє «вбити» одразу пару зайців: зросла чуйність мотора на рух ручки газу, - це раз, і нова машина вписується в екологічні норми Євро-3, які були прийняті в 2006 році - це ще яке два. Склалася у Vespa традиція (ще одна - того й гляди азіати вийдуть жовчю) - супроводжувати свої моделі багатим набором аксесуарів. Для GTS250 i.e. пропонують як цілком зрозумілий багажний кофр ємністю 42 л, вітрове скло, механічні та електронні «проти-угонки», а також не зрозумілі, але якщо їх дуже хочеш - специфічні, саме для цієї марки товари: хромовані елементи антуражу, оббивка сідла з натуральної шкіри, дитяче сідло і утепляючий «фартух» з магнітними застібками ... І все це багатство вибору не веде до висновку, що Vespa зі шкіри геть лізе, щоб долати конкурентів: для неї єдиний конкурент - вона сама у своїй модельній історії.

Vespa GS - спортивный скутер полувековой давности.

Vespa GS - спортивний скутер півстолітньої давності

Порівняльна технічна характеристика

Модель

Vespa GS

Vespa GTS250 i.e.

Модельний рік

1955

2005

Суха маса, кг

104

148

Довжина, мм

1700

1940

База, мм

1180

1395

Висота до сідла, мм

800

790

Об'єм бензобака, л

11

9,2

Макс. швидкість, км/год

100

122

Двигун

1-циліндровий, 2-тактний

1-циліндровий, 4-тактний

Робочий об'єм, см3

145,5

244

Макс. потужність, к. с. при об/хв

8/7500

22/8250

Макс, крутний момент, Н·м при об/хв

немає даних

20,2/6500

Система живлення

карбюратор

впорскування палива

Охолодження

повітряне, примусове

рідинне

Система запуску

кікстартер

електростартер

Коробка передач

4-ступінчаста

варіатор

Рама

несучий сталевий монокок

Передня вилка

короткорричажна, тягнучого типу

Задня підвіска

блок двигун-трансмісія в якості маятника

Гальма

барабанні

дискові

Передня шина

3,50-10

120/70-12

Задня шина

3,50-10

130/70-12

>
Категорія: Каталог скутеров - какой купить скутер в Украине Киеве Днепропетровске Львові ціна | Додав: ()
Переглядів: 1187 | Теги: технічні характеристики, купити скутер, Vespa GTS250 i.e., Огляд, Piaggio, Vespa GS, обзор, Vespa, вибір скутера | Рейтинг: 0.0/0