Головна » Все про скутери » Каталог скутеров - какой купить скутер в Украине Киеве Днепропетровске Львові ціна |
Тільки жовчний азіатський заздрісник-нувориш наважиться назвати європейців зарозумілими снобами, коли ті говорять про свою багату на події та особистості історію - тому що у новомодних азіатських вискочок її, історії, поки немає ... А втім, не без того - маркетологи європейських мотокомпаній не упустять шанс підкреслити спадкоємність поколінь: «Зверніть увагу, форма переднього щита цього скутера точ-в-точ повторює обриси нагрудника тих самих бойових лат, в яких сер П'яджі бився на турнірі в Мілані в 1300-якомусь там році». Підв'язати свіженького дебютанта до знаменитості билинних часів - класичний трюк! Ось і цього разу італійський концерн Piaggio не став оригінальничати: дебют 250-кубової модифікації в сімействі Vespa Granturismo пов'язали з 50-річним ювілеєм легендарної Vespa GS - першого спортивного скутера в програмі компанії. На наші часи, 8 к.с.і 100 км/год прототипу - показники більш ніж скромні. Але порівняйте їх з тим, що було не в спортивній - «стандартної» моделі тих часів: 5 к.с. і 75 км/год. До того ж в GS встановлювали 150-кубовий двигун (в «стандарті» - 125 см3), 4-ступінчаста коробка передач (замість 3-ступінчастою) і 10-дюймові колеса (раніше - 8 дюймів). Машинка моментально стала бестселером, а пізніше знайшла культовий статус. Якщо чесно, нова Vespa від інших моделей сімейства Granturismo так вже радикально не відрізняється. Якщо порівняти з 200-кубовою моделлю, то у новинки всього на 2 к.с. більше, що на тлі колишніх 20, погодьтеся, не так вже й багато. За що ж дебютант удостоївся «фамільного» позначення - GTS250 ie? Хоча правильно запитати «навіщо». А потім, щоб, по-перше, перекинути місток до легендарної GS, випнути зв'язок індексом і таким чином від народження звести цю Vespa в хай-клас. По-друге, у машини достатнього багато нововведень, щоб не вважати її «звичайним» Granturismo з новим двигуном.
Новітня версія двигуна Piaggio Quasar оснащена уприскуванням палива. Традиційні для Vespa цінності свято дотримані: несучий сталевий кузов-монокок, короткоричажна передня підвіска тягнучого типу з консольним кріпленням колеса. Але дещо застосовано вперше в історії марки (і вона, історія марки, стала ще багатшою - на заздрість азіатам). Це гальмівна система з підсилювачем і АБС (встановлюється за замовленням). Не бачили ми на Vespa раніше і таких вишуканих приладових панелей: на рідкокристалічний дисплей виводяться дані про обороти двигуна, запасі палива, пробіг, температурі охолоджуючої рідини і навколишнього повітря, тут же сигнальні вічка іммобілайзера, системи упорскування палива та АБС - на світлодіодах. І - годинник!Двигун Piaggio Quasar 250 i.e. - перший італійський агрегат такої кубатури, обладнаний системою уприскування палива. Вона дозволяє «вбити» одразу пару зайців: зросла чуйність мотора на рух ручки газу, - це раз, і нова машина вписується в екологічні норми Євро-3, які були прийняті в 2006 році - це ще яке два. Склалася у Vespa традиція (ще одна - того й гляди азіати вийдуть жовчю) - супроводжувати свої моделі багатим набором аксесуарів. Для GTS250 i.e. пропонують як цілком зрозумілий багажний кофр ємністю 42 л, вітрове скло, механічні та електронні «проти-угонки», а також не зрозумілі, але якщо їх дуже хочеш - специфічні, саме для цієї марки товари: хромовані елементи антуражу, оббивка сідла з натуральної шкіри, дитяче сідло і утепляючий «фартух» з магнітними застібками ... І все це багатство вибору не веде до висновку, що Vespa зі шкіри геть лізе, щоб долати конкурентів: для неї єдиний конкурент - вона сама у своїй модельній історії. Vespa GS - спортивний скутер півстолітньої давності
>
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 1902 | | |